Toon posts:

[Altiris SVS] Error 25002 bij installatie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop tijdens het volgende probleem aan als ik een Altiris Streaming Server probeer te installeren.
Het maakt niet of ik Sql 2000 of 2005 gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://www.wimjanssen.info/altiris_error.jpg

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Bedankt,

John

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Jij, want je hebt het genoemde log gelezen :P If not: wat staat er in (aan relevante zaken)? En wat als je met de hand de genoemde opdracht start?

IIRC zegt 25002 niet meteen wat interessants. Begin anders met de basics: volledige toegang (rechten op OS- en SQL-niveau, firewall open, evt vscan uit, etc). Welk OS trouwens?
offtopic:
Overigens is het verstandig om even de volledige melding hier uit te typen. Je hebt het toch al deels ingetypt in Google etc zodat het een kleine moeite is te copypasten. Als jij niet de moeite neemt, nemen anderen dat ook niet altijd. En dat levert jou minder mensen op die meedenken. En daarnaast is het zo als plaatje niet vindbaar met de search, zodat anderen er later niet van kunnen leren.
Je wilt hoe dan ook misschien even je sa password wegpoetsen :X

Ik pas daarom de topictitel ook wat aan, omndat 'probleem' niets zegt over de inhoud en als zodanig dus ook niet helpt om mensen naar je topic te halen.

En belangrijker: welkom :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 11-04-2008 11:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Well o well:

Als er een logbestand was, had ik dit al nagekeken.
Zowel bij google als bij Altiris zelf en bij Altiris/Juice staat hier niets over vermeld.

OS = Server 2003 Ent.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:12:
Well o well:

Als er een logbestand was, had ik dit al nagekeken.
Volgens mij staat dat genoemd in die error popup, alleen zal je even moeten zoeken in je %localsettings%temp% dir van de Admin user waarschijnlijk?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zonder Altiris ook maar enigszins te kennen:
- Doe je die install onder Administrarot of een andere user? Want zo te zien schrijft ie weg in documents van Administrator...kan hard gecodeerd zijn
Verder: open eens een command prompt en geef het init.bat commando eens handmatig. In je screenshot zie ik verder (gok ik) een wachtwoord staan van sa...is dat het juiste ww? Standaard SQL server is sa/sa (sql2k) of sa/s@ (sql 2k5). Wellicht dat Altiris dat ook verwacht :)

Ook kun je nog even de bewuste bat-file openen en kijken wat er in staat, welllicht dat daar nog iets uit te halen valt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost.
Er was een probleem met de diskspace ruimte.
Alleen jammer dat ik dit niet uit de foutmelding kon halen....
Pagina: 1