windows mce en welke digitale tv aanbieder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Alkmaar en ben een beetje een leek op het gebied van TV en MCE. Nu zoek ik een digitale tv aanbieder om deze als input te kunnen gebruiken voor mijn MCE. Ik loop echter tegen het feit aan dat er maar 1 zender doorgelaten wordt na de decoder...dus juist alle voordelen van een MCE op tv gebied komen daarmee te vervallen.
Kan iemand me op weg helpen om de keuze te maken in de juiste digatale tv aanbieder in Alkmaar zodat ik optimaal gebruik kan maken van MCE. Lieft in combinatie met internet en telefonie.

Alvast dank
Nando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Denk dat je dan op zoek zou moeten naar een digitale tuner in de PC, die DVB-C (digitaal via kabel) ondersteunt, maar of die bestaan weet ik niet.
Ik weet wel dat ze bestaan voor DVB-T (bijv .digitenne).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:54:

Kan iemand me op weg helpen om de keuze te maken in de juiste digatale tv aanbieder in Alkmaar zodat ik optimaal gebruik kan maken van MCE. Lieft in combinatie met internet en telefonie.
Maar dat heeft niks met Windows te maken :)

Ik verplaats je topic naar Consumentenvideo en videobewerking want ik denk dat je daar een duidelijker antwoord gaat krijgen op je (meerdere) vragen over digitale TV.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Probleem in Alkmaar is dat je voor de kabel UPC krijgt als aanbieder. Dat is juist een provider die niet FTC uitzend op de kabel.

Voor Digitenne/KPN (DVB-T) kan je een FloppyDTV unit kopen. Dat geeft een goed resultaat.

[ Voor 31% gewijzigd door Shuriken op 11-04-2008 20:01 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie