What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Wat je kan proberen is te booten van een een externe HDD zoals je LaCie waar Tiger/Leopard op staat. Dan draai je vanaf die installatie DiskUtil die de HDD als het goed is wel moet kunnen zien en formatteren. Dus niet formatteren van je installatie CD maar vanaf een installatie op je externe HDD.
Bathing Aap schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:55:
Je HD even omkeren.
Dat was inderdaad het problem. Alleen was ik er ondertussen in geslaagd om een van de rubberen geleiderails los te werken, zodat ik de hele macbook uit elkaar moest schroeven om dat eerst te fixen.
Oh ja, en de Seagate had een jumper aan staan voor SATA-150. Geen idee of dat ook uitmaakte, maar die jumper heb ik er afgehaald.
T'anks.
Verwijderd
ik dacht eerst dat je een geintje maakte, maar nee dusBathing Aap schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:55:
Je HD even omkeren.
Past een HD verkeerd om dan ook aangezien je hem hoorde zoemen? Lijkt me stug.
Nou, ik had 'm d'r ondersteboven weer in gestoken. Ik wist vrij zeker dat ik ergens "label side up" had gelezen, maar dat moest dus niet.
En wat ik hoorde zoemen waren waarschijnlijk overbelaste hersens... :-)
En wat ik hoorde zoemen waren waarschijnlijk overbelaste hersens... :-)
Vroegah moest je nog gewoon 'rood naar rood' doen en dan kwam het wel goed.
.
TsjaLePlatDuJour269 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:57:
[...]
![]()
Dat was inderdaad het problem. Alleen was ik er ondertussen in geslaagd om een van de rubberen geleiderails los te werken, zodat ik de hele macbook uit elkaar moest schroeven om dat eerst te fixen.
Oh ja, en de Seagate had een jumper aan staan voor SATA-150. Geen idee of dat ook uitmaakte, maar die jumper heb ik er afgehaald.
T'anks.
Verwijderd
en nu "gewoon" de harddisk goed om in de machine klikkenNietzman schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:43:
Vroegah moest je nog gewoon 'rood naar rood' doen en dan kwam het wel goed..
Hem met een jumpertje op SATA1 zetten. 
Al opgelost dus.
Al opgelost dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Z-Dragon op 12-04-2008 17:02 ]
^ Wat hij zegt.
Pagina: 1