Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VBA] Tabel verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 11:18
Hallo en goedemorgen,

Ik heb in MS Word een tabel. En deze moet aan de hand van een VBA script verplaats worden. Weet iemand toevallig hoe ik kan maken dat die tabel verplaatst wordt?

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
  • Een macro maken en kijken wat deze laat zien (Ik kan met m'n muis de tabel niet pakken en niet verslepen tijdens het opnemen)
  • SetRange Er gebeurde helemaal niks
  • Move dan wordt alleen de cursor verplaatst en dat is nou het gene wat ik niet nodig heb
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Alvast hartelijk bedankt groeten,

Sjaakmans

• Broken
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 10:40
Uhhmm,

Ik zou je best willen hebben, maar dan heb ik iets meer informatie nodig.

Wil je binnen een document een tabel verplaatsen of er buiten?

Als het er buiten is naar wat voor een opslagtype?

mvg,

rap

01101000 01100101 01101100 01110000

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Tabel selecteren, knippen, cursor verplaatsen naar de doellocatie en daar terug plakken. Werkt dat?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• sjaakmans
Rap:
Sorry voor te weinig informatie de bedoeling is dat het binnen het document wordt gebruikt. Het kan zijn dat een gedeelte van de tabel op de ene pagina staat en een ander gedeelte op de andere pagina. En het is de bedoeling dat de tabel op 1 pagina komt. De tabel is ook maximaal 3 rijen hoog.

mbsaerens:
Het probleem van knippen en plakken is, is dat het onthouden wordt in het geheugen en dat moet niet. De bedoeling is dat de tabel gewoon verplaatst wordt zonder enig probleem.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Word? VBA? Dat hoort toch echt in Officesuites en -software zoals je in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen.

Move Programming ->Officesuites en -software

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• sjaakmans
Mijn excuses ik dacht dat het onder programmeren viel.. VB ;) daarom ik had nog zitten twijfelen.

Maar iemand een idee hoe ik het zou kunnen oplossen?

OPGELOST

[ Voor 5% gewijzigd door sjaakmans op 11-04-2008 13:39 ]

Pagina: 1