Toon posts:

ik zou graag hulp willen thema's op de ipot touch

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een i pot touch 8gig
ik heb de versie 1.1.4 op staan
ma ik heb al ge zien dat juili al van die leuke icoontjes er op staan hebben
en van die leuke thema's
ik zou dat ook graag willen
kan iemand mij een beetje uitlegen hoe dat moet of een syt weet waar ik er uitleg kan over vinden

groetjes :)

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Geen idee wat je leeftijd is, maar je maakt 'nogal' wat fouten in je tekst.
Ik vrees dan ook dat dit niet gaat werken op dit forum.

Desalniettemin, misschien een handig adres http://www.ipodtouchhacks.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Startups op 11-04-2008 00:08 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi booke, welkom op GoT :)

Zoals je in de Registratievoorwaarden / korte FAQ (waar je mee akkoord bent gegaan) hebt kunnen lezen, verwachten we hier op GoT een hoge mate van eigen inzet. Zo verwachten we dat je eerst zelf dingen uitzoekt en dingen uitprobeerd.

Zo is er in het iPod touch ervaringen topic hier op GoT al veel informatie te vinden over dit onderwerp. Zo moet je je iPod touch eerst 'jailbreaken' om er andere icoontjes en thema's op te krijgen. Hoe dat in z'n werk gaat kun je vinden in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken.

Mocht je na het lezen van de topics en het volgen van de handleidingen er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je gezocht en gevonden hebt, wat je zelf al hebt geprobeerd en waarom het niet werkte. Zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007).

Daarnaast raad ik je aan om op je spelling te letten, wat het is nu moeilijk te volgen. Zo het bijvoorbeeld iPod touch (in plaats van i pot touch) en site (in plaats van syt). Als je hier in het vervolg op let, zullen er ook meer mensen geneigd zijn om je te helpen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 11-04-2008 00:39 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.