Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu al uren bezig om mijn ipod in vista werkend te krijgen.... maar om de een of andere reden wil het niet lukken

heb al van alles geprobeerd... itunes al meerdere malen opnieuw geinstalleerd..
ook usbstor.inf vervangen in de windows/inf map, heb ook de ipod vista update geinstalleerd...

in apparaatbeheer word ie wel gevonden.. namelijk als USB apparaat voor massaopslag, soms met een gele triangel met code 10.. en soms ook zonder foutmelding.. maar zowel itunes als explorer kunnen de ipod niet vinden...

iemand die nog iets weet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Welke versie van iTunes gebruik je?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:07:
Welke versie van iTunes gebruik je?
de laatste itunes 7.6.2.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Tja, dat kan vanalles zijn, Vista kennende. Heb je misschien beschikking over een ander vista systeem? Zo nee, misschien kun je met google andere mensen met hetzelfde probleem vinden, en kijken wat zij eraan gedaan hebben.
Probeer in ieder geval eens een andere USB poort, daarnaast kun je nog, mocht het op geen enkele vista-pc werken, kijken of je via een andere computer (met XP oid.) de iPod aan de gang kan krijgen, en hem dan eventueel herstellen via iTunes. Misschien heeft vista met de files van je iPod lopen klungelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
vista kennende.... omg jij hebt er geen verstand van...

iig: werkte het wel met Windows XP? zet in je bios USB legacy support eens uit. probeer anders eens de drivers handmatig te downloaden, of van de cd die je er bij kreeg halen. evt. kun je ook proberen de firmware van je Ipod te upgraden naar de laatste versie

[ Voor 3% gewijzigd door sjongenelen op 10-04-2008 22:26 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NickvdB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:24:
Tja, dat kan vanalles zijn, Vista kennende. Heb je misschien beschikking over een ander vista systeem? Zo nee, misschien kun je met google andere mensen met hetzelfde probleem vinden, en kijken wat zij eraan gedaan hebben.
Probeer in ieder geval eens een andere USB poort, daarnaast kun je nog, mocht het op geen enkele vista-pc werken, kijken of je via een andere computer (met XP oid.) de iPod aan de gang kan krijgen, en hem dan eventueel herstellen via iTunes. Misschien heeft vista met de files van je iPod lopen klungelen.
heb alle usb poorten inmiddels wel gehad :P op een xp bak doet ie het wel gewoon.

en ook wat ik op het internet heb gevonden.. heeft het probleem niet kunnen oplossen voor me..

ben ten einde raad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[b]heb ook ongeveer zoiets gehad, probeer eens het volgende:

onbekend apparaat/ipod verwijderen uit apparaatbeheeer, evenals apple ipod onder usb controllers
dan usbstor.inf zoeken op je schijf (verborgen bestanden weergeven!) en dit bestand kopieren naar c:\windows\inf
daarna herstarten en je iPod opnieuw aansluiten.
dit had ik inderdaad al geprobeerd.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
TheNymf schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:26:
vista kennende.... omg jij hebt er geen verstand van...
Ik heb zelf met Windows Vista gewerkt, en mijn ervaring is dat er nogal veel vervelende fouten inzitten, heb daar veel problemen mee gehad. mag ik dat niet zeggen?

[ Voor 9% gewijzigd door NickvdB op 10-04-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb hier trouwens apple over gebeld... maar kreeg te horen dat ik eerst 35 euro moest overmaken voor extra garantie ofzo... voor ze me verder konden helpen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:36:
[...]

dit had ik inderdaad al geprobeerd.. :S
Ook het resetten van de nano via disk mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:42:
heb hier trouwens apple over gebeld... maar kreeg te horen dat ik eerst 35 euro moest overmaken voor extra garantie ofzo... voor ze me verder konden helpen :S
:? Hoelang heb je de iPod dan al? Normaal is het toch alleen mogelijk om binnen één jaar na aankoop extra garantie aan te schaffen, en je hebt standaard al een jaar garantie. of mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickvdB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:48:
[...]

:? Hoelang heb je de iPod dan al? Normaal is het toch alleen mogelijk om binnen één jaar na aankoop extra garantie aan te schaffen, en je hebt standaard al een jaar garantie. of mis ik hier iets?
Aangezien het een 1G Nano is, zal hij sowieso wel ouder dan 1 jaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NickvdB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:48:
[...]

geen idee.. die knakker kon me alleen doorverbinden als ik 35 euro betaalde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kreeg opeens de melding in itunes.. dat mijn ipod corrupt is en dat ie hersteld moet worden, heb hem daarna op de xp bak aangesloten.. maar daar pakt ie hem wel gewoon...

op hoop van zegen toch maar op herstellen gedrukt op de vista bak... itunes is een half uur bezig geweest, voor ik hem maar gewoon losgekoppelt heb.. gellukkig staan me nrs er nog op..

voel me wel verslagen op dit moment... haat het als ik iets niet werkend krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:05:
kreeg opeens de melding in itunes.. dat mijn ipod corrupt is en dat ie hersteld moet worden, heb hem daarna op de xp bak aangesloten.. maar daar pakt ie hem wel gewoon...

op hoop van zegen toch maar op herstellen gedrukt op de vista bak... itunes is een half uur bezig geweest, voor ik hem maar gewoon losgekoppelt heb.. gellukkig staan me nrs er nog op..

voel me wel verslagen op dit moment... haat het als ik iets niet werkend krijg :(
Hmm. dat herken ik.
Heb zelf ook een 1G nano gehad, deze moest ook worden hersteld, en hetzelfde probleem; heb hem daarna ook losgekoppeld.
Voor mij was het probleem opgelost doordat ik terug naar de winkel ging, en gewoon een nieuwe kreeg, maar daar heb jij dus niets meer aan. aangezien je geen garantie meer hebt.

Je zou het nog een keer kunnen proberen, maar ik geef je geen garantie, want het zou best kunnen dat je daardoor al je nummers kwijt ben. (Had ik toen ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaring: als je de iPod hersteld op een mac, en hierna op de windoos machine inplugt gaat alles weer goed. probeer dit eens ! (als je zelf -helaas- geen mac heb, loop dan de mac store even binnen die doen het graag even voor je !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vandaag nog een aantal pogingen gewaagd, maar krijg hem nog steeds niet gescynced.. of als schijf te zien in verkenner...

heb itunes weer een aantal malen opnieuw geinstalleerd.. en zelfs me ipod geformateerd en teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

begin aardig gefrustreerd te raken :S, iemand die nog een tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Het mag een constructieve tip zijn ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 22-05-2008 12:47 ]

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:54:
vandaag nog een aantal pogingen gewaagd, maar krijg hem nog steeds niet gescynced.. of als schijf te zien in verkenner...

heb itunes weer een aantal malen opnieuw geinstalleerd.. en zelfs me ipod geformateerd en teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

begin aardig gefrustreerd te raken :S, iemand die nog een tip heeft?
Misschien toch eens proberen wat bmwmaster zei. ;)
Pagina: 1