Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software om site te bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet geheel niet waar ik moet zijn voor de volgende gegevens.

Wil een site opzetten, met een aantal hoofdmappen, waaruit je weer kan kiezen in kleinere mappen en dan naar berichten zoals hier zeg maar maar bij een bericht moet je wel een foto kunnen plaatsen, zoals bij Marktplaats zeg maar.
Ja ik wil een site opzetten waarin je diverse dingen kan zoeken en dat gaat dan van provincie (hoofdmap) naar gemeente (submap) en dan naar een bericht uit een overzichtslijst en wat als je aanklikt een pagina krijgt met gegevens wat je zoekt en ruimte is voor reactie en waarin je eventueel een foto of max 3 foto's kan plaatsen.

Wie kan mij een programma aanraden.?

Alvast bedankt.

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:59
Hier zijn geen programma's voor. Misschien dat je een CMS zoals joomla oid kan aanpassen.

Of het zelf kan maken met php (of andere taal) in een simpele php editor

[ Voor 29% gewijzigd door jvanderkroon op 10-04-2008 20:35 ]

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik maak het meestal met notepad, maar printf "string" > file.htm gaat ook.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:28

BCC

DukeBox schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:36:
Ik maak het meestal met notepad, maar printf "string" > file.htm gaat ook.
Ik ook, en gebruik dan meestal lolcode, omdat dat zo lekker makkelijk uitspreekbaar is.

Wikipedia: LOLCODE

[ Voor 9% gewijzigd door BCC op 10-04-2008 20:38 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:31:
Ik weet geheel niet waar ik moet zijn voor de volgende gegevens.

Wil een site opzetten, met een aantal hoofdmappen, waaruit je weer kan kiezen in kleinere mappen en dan naar berichten zoals hier zeg maar maar bij een bericht moet je wel een foto kunnen plaatsen, zoals bij Marktplaats zeg maar.
Ja ik wil een site opzetten waarin je diverse dingen kan zoeken en dat gaat dan van provincie (hoofdmap) naar gemeente (submap) en dan naar een bericht uit een overzichtslijst en wat als je aanklikt een pagina krijgt met gegevens wat je zoekt en ruimte is voor reactie en waarin je eventueel een foto of max 3 foto's kan plaatsen.

Wie kan mij een programma aanraden.?

Alvast bedankt.
Wat je kan doen is een bestaande CMS zoals JOOMLA gebruiken en deze aanpassen aan je noden. Er bestaat geen gewoon programma om dergelijke zaken gemakkelijke te maken.
Aan je startpost heb ik echter de indruk dat je niet zoveel kennis hebt op dit gebied en dan kun je best eerste de basics van html en php leren voordat je echt iets aan JOOMLA gaat sleutelen want echt vanzelf gaat dit niet.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wie kan mij een programma aanraden? Er zijn ladingen verschillende CMS'en die je kunnen helpen om een website te maken. Daar hoort eigenlijk wel een degelijke HTML kennis bij als je vanaf 0 een site wilt gaan opzetten.

Ga zelf eens opzoek naar een CMS om te kijken of dat wat voor je kan betekenen en ga eens kijken of je HTML/CSS onder de knie kunt krijgen. Als dat lukt kan je daarna zelf aan de slag om een site op te zetten. Als je dan concrete problemen hebt kan je altijd hier weer een topic openen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.