Radeon Problemen

Pagina: 1
Acties:

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

Topicstarter
(overleden)
:( Ik net een Radeon 32 MB DDR gekocht...

Nu heb ik hem net lekker geinstalleerd, en die ouwe Ati Fury Maxx eruit geknikkerd. Jah best mooi hoor, maar totaal geen fps winst bij UT en ook grote lag bij het opstarten van de PC :(

Tja ik heb de search gebruikt ;) en nix kunnen vinden.

Ik heb een PIII 600, de ati Drivers van het ceedee'tje (4.12.3050), Via 4-1 1.28 en een MSI 6199
edit:
en win98

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je wil het misschien niet horen, maar de kans bestaat dat je het beste alles opnieuw erop kan zetten, dat doe ik meestal na een nieuwe kaart.
Welke drivers gebruik je?
Heb je al je oude drivers gewist?

Niet op voorraad.

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

Topicstarter
(overleden)
Neej opnieuw alles er op gooien kan ik echt niet doen....*is namelijk PC van me ouderz*

Ik zal wel nog proberen alles *qua drives van vid gedeelte* eraf te gooien......

Maar iemand enig id waar die lags vandaan komen (echt alleen bij opstarten)

Verwijderd

Ik heb net zelf ook een radeon gekocht maar de fps gaan bij mij in UT ook niet om hoog :( ten opzichten van de g400 die ik er eerst in had
Maar ik kan nu wel van 1024-786 naar 1280-1024 en alles op de hoogste stand zonder merkbare fps verlies :)
In andere spellen gaan de fps bij mij wel flink om hoog *D
Ik kan je niet helpen bij die lag bij het opstarten ik heb er zelf geen last van.

Verwijderd

Probeer eens te kijken op www.rage3d.com Daar vind je veel tips over hoe je het best nieuwe drivers kunt installeren. In jouw geval is het heel belangrijk dat je eerst alles dat naar je oude kaart verwijst verwijdert.

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

Topicstarter
(overleden)
Ik heb nu een hoop gekloot en ik heb gemerkt dat als ik geen achtergrond heb dat ie dan wel een stuk sneller draait (geen gehak meer in de arc) .....

Snapt iemand daar iets van?

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 10:38

lange

Boom Boom?

moet je je active desktop uitzetten

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

Topicstarter
(overleden)
Hoop gekut :( Nog nix gelukt :(

Weet iemand anders hoe ik alle zooi die de Radeon en fury Maxx op m'n systeem hebben gezet er weer afkrijg
(dus ook incluis dll's enzo)

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Ut Leunt sterk op de CPU

op 1600x1200x32 64Mb bulk draait ie heel goed

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

Topicstarter
(overleden)
Pfffff eindelijk doet ie ut.....

Wat bleek nou, die drivers van die Fury Maxx liepen nog te kloten (Tja wist ik veel dat radeon drivers een beetje veredelde Fury 128 drivers waren :( ) Maarja ik dus maar weer die Radeon Drivers uninstalled, Radeon eruit, Fury Maxx erin, Fury installed, Fury de-installed (jaja met de ati tool ;) Radeon erin en installed......En toen deed ie ut :) En gelijk naar de 3667 3Dmarks :)...... *blij*

Iedereen bedankt voor de hulp! :) Jullie zijn geweldig :P
Pagina: 1