Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield 2 en All Seeing Eye geen servers?

Pagina: 1
Acties:

• Son in Law
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09-11-2014
Beste mensen,

Ik wil ASE gaan gebruiken voor het zoeken naar servers voor BF2, gezien ik de server browser in de game niet echt efficient vind.

Nu is mijn probleem: Ik heb ASE goed geinstalleerd, Battlefield 2 wordt ook goed weergeven, alleen als ik op het Battlefield 2 icoontje klik krijg ik maar een paar servers te zien, dat terwijl alle filters uit staan!

Mijn vraag: Hoe krijg ik een complete serverlijst net als die van de "in game browser" in ASE ??
(liefst dezelfde servers als de in game browser)

Alvast bedankt!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:25
Kan ASE nog wel overweg met het nieuwe GameSpy4 protocol? BF2 is rond patch 1.3 omgegaan naar dit nieuwere protocol.

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

• Son in Law
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09-11-2014
wat kan ik dan het beste gebruiken als alternatief?

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 06:49
ASE is ook discontinued...ooit overgenomen door Yahoo! en die verwijzen op hun site nu door naar xFire...

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True