Toon posts:

Vraag over meuk en nieuwsposts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg me af of er een soort wachtlijst bestaat voor de meuk/nieuws-inbreng door users. Ik heb de nieuwe Distribution Release van Mandriva gemeld, maar deze is nog niet in de meuk of in het nieuws verschenen. Als er enkele dagen over kunnen gaan, is er zeker geen probleem. Als het een kwestie van uren is, dan moet ik het misschien nogmaals posten.

dank,
en groeten,

Dave

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wanneer heb je dat precies aangemeld?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic eventjes verplaatsen naar Geachte Redactie, daar is het beter op z'n plek :)

Lieve Adjes >> Geachte Redactie

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:19:
Wanneer heb je dat precies aangemeld?
gisterenmiddag

(ik ben onder de indruk van je snelle reply)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:20:
Ik ga je topic eventjes verplaatsen naar Geachte Redactie, daar is het beter op z'n plek :)

Lieve Adjes >> Geachte Redactie
ik was aan het twijfelen waar het hoorde - sorry

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je submit staat nog te wachten op verwerking.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik had laatst ook de nieuwste GeForce-drivers van nVidia gemeld, nu is er iemand anders hetzelfde meukpostje vandoor en is hij pas 6 dagen na mijn inzending op de FP verschenen (onder iemand anders' naam).

Soms worden meuk en/of nieuwsinzendingen hier niet op tweakers getoond omdat er te weinig mensen baat bij hebben/interesse in hebben of het geen relevante t.net post is.

offtopic:
(ook zou er wel wat meer aandacht aan de meuk inzendingen besteed mogen worden vind ik (kan wat sneller en wat minder fouten er in)) mocht er nog iemand nodig zijn om vanuit huis hier iets aan te doen ;) ik heb m'n toetsenbord in de aanslag!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:59
offtopic:
wel zo'n goed idee... wiethoofd?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Alex3305 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:53:
offtopic:
wel zo'n goed idee... wiethoofd?
offtopic:
jawel hoor, ik heb volledig 'nuchter' mijn reviews geschreven. en die hebben niet voor niets 5x 5/5 sterren en 2x 4/5 sterren!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:45:
Je submit staat nog te wachten op verwerking.
We zijn nog eens 9 dagen verder en de "meuk" vermelding is niet verschenen. Mijn originele meukpost is dus meer dan 2 weken geleden gebeurd. Een nieuwe release van een Linux-distributie lijkt me toch vermeldenswaardig (het gaat hier om Mandriva 2008 Spring).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik geef je helemaal gelijk in dat een nieuwe release van een Linux-distributie in de Meuktracker hoort. Helaas hebben we niet alle tijd om alle software-updates te vermelden, dus moeten we een afweging maken tussen een groot aantal submits. Bovendien heeft elke meukposter andere interesses, waardoor het voorkomt dat een update blijft liggen, soms omdat een andere update een hogere prioriteit heeft of omdat er niemand gevonden kan worden om de update op te pakken - een update die lang blijft liggen, heeft in de regel nog minder kans om opgepakt te worden omdat andere, nieuwe meuk dan de prioriteit krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het wel hoor, dat jullie heel wat meukposts en dergelijke krijgen, en moeten selecteren. Maar soms loopt die selectie toch heel eenzijdig: ik snap bv niet goed dat van sommige programma's de beta's of zelfs alpha's gemeld worden, terwijl een final release van iets, maar op het zelfde ogenblik gemeld, niet door raakt. of bv als je ziet dat wanneer Mark Shuttleworth nog maar kucht en een naam bekend maakt voor een toekomstige Ubuntu versie, dat al een frontpage nieuwsbericht wordt...
Pagina: 1