Toon posts:

Goedkope dsl provider zonder kpn

Pagina: 1
Acties:
  • 1.200 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goedkope dsl provider waar ik geen meerkosten heb aan kpn (huurlijn). Dus het liefste voor 10 euro ofzo in de maand zonder extra kosten. Ik heb de search gebruikt en google en kon alleen maar providers vinden waar je ofwel een bedrag extra betaald ofwel je een eenmalige kosten hebt.
Heeft iemand goede ervaringen enzo?

Thx.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 17:36
Er is geen ADSL voor 10euro in de maand. Dat is ook niet te doen voor zo'n extreem laag bedrag en dan ook nog zonder telefoon abbonnement.

Goedkoopste is denk ik Alice, 20 euro per maand voor 20Mbit. Laatst van nog goedkopere gehoord maar die is net nieuw op de markt en ben ik de naam van kwijt.

Verwijderd

En Telfort natuurlijk, ook 20 Mbit voor 20 pietermannen en geen lijnhuur KPN.

Verwijderd

jongentje schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:26:
Er is geen ADSL voor 10euro in de maand. Dat is ook niet te doen voor zo'n extreem laag bedrag en dan ook nog zonder telefoon abbonnement.

Goedkoopste is denk ik Alice, 20 euro per maand voor 20Mbit. Laatst van nog goedkopere gehoord maar die is net nieuw op de markt en ben ik de naam van kwijt.
Er is zeker wel een internet provider die onder de 10 euro adsl levert !!

www.abeltelecom.nl

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:40:
[...]

Er is zeker wel een internet provider die onder de 10 euro adsl levert !!

www.abeltelecom.nl
Vergeet het maar...je moet wel alles lezen

€ 6,95 per mnd 1e jaar
daarna € 13,95 / mnd

En dan natuurlijk nog de activerings kosten 10 Euro, installatie kosten 85 euro, borg voor het modem 35 euro

[ Voor 13% gewijzigd door Ortep op 10-04-2008 19:01 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Ik zou voor telfort gaan 19.95 p/m.. en beter als die prutsers bij Alice. succes

Verwijderd

Ortep schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:59:
[...]

Vergeet het maar...je moet wel alles lezen

€ 6,95 per mnd 1e jaar
daarna € 13,95 / mnd
klopt idd dr zijn op dit moment actie's (excuses)
En dan natuurlijk nog de activerings kosten 10 Euro, installatie kosten 85 euro, borg voor het modem 35 euro
Gedeeltelijk ben ik het met je eens ! installatie kosten hoef je niet te betalen (althans nog nooit een rekening gezien) en het modem kies je zelf voor ;) je kan ook een gratis modem nemen. (over goed lezen gesproken O-) )

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:05:
[...]
je kan ook een gratis modem nemen. (over goed lezen gesproken O-) )
Goed lezen? Ik had het over borg. Het gratis modem is niet zo heel erg gratis hoor, tenzij je er al een hebt:
Je kunt je bestaande modem hergebruiken of Abel stelt je
naar keuze één van de volgende modems gratis ter
beschikking:

Single-PC Modem (€ 35,- borg)
Siemens SpeedStream 4100
of
Wireless Multi-PC Modem met Telefonie (€ 70,- borg)
Siemens Gigaset SX762
Je betaalt dus of 35 euro of 70 euro. Dat krijg je dan terug aan het einde van je contract, maar voorlopig moet je het ophoesten

[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 10-04-2008 19:17 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:04:
Ik zou voor telfort gaan 19.95 p/m.. en beter als die prutsers bij Alice. succes
Telfort is toch van Kpn? Dus dan zou je nog steeds bij kpn zitten...

Verwijderd

Topicstarter
Pittie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:21:
[...]

Telfort is toch van Kpn? Dus dan zou je nog steeds bij kpn zitten...
Dat is geen probleem, als er maar geen huurlijn kosten zijn. En het liefste ook geen (eenmalige) activeringskosten voor de nls.

Verwijderd

Of je neemt 20 mbit voor 13,95 bij freeonline.nl
Maar dan moet je nog wel je kosten van non-linesharing erbij nemen, dat is 10 euro per maand erbij, kom je op 23,95..

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
toevallig heb ik exact dezelfde eisen als de TS. Heb mn casema al de deur uit gedaan (abo loopt binnenkort af).. telfort is leuk voor 20 euro's 20mbit.

als het je echter om de centen gaat (bij mij wel) neem dan orange: 4 mbit down /1mbit up.
Voor EUR 13.95! (dat = 8.95 orange + 5,- huurkosten bij kpn.. die orange voor je doorberekend).

Maar dit wordt ná 1 jaar: 27.90 (17.95 orange + 9.95 kpn)

.. echter ik hoop dat je het contract aangaat voor 1 jaar.. zoveel informatie heb ik nog niet opgedaan.. iemand die dit weet? of kan het nog goedkoper? (orange is overigens wat mij betreft ook betrouwbaarder dan Abel)

.. oef edit: dit lees ik in de actievoorwaarden:

a. abonnementsgeld
De abonnementsprijs voor Orange ADSL bedraagt € 19,95 per maand. Kies je gedurende deze actieperiode voor Orange ADSL, dan betaal je de eerste twaalf maanden maar € 8,95. Daarna geldt de actieprijs van € 17,95 per maand.

[ Voor 26% gewijzigd door Morphine op 15-04-2008 22:54 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Hou je wel rekening met het feit dat orange je contract verlengt met 1 jaar! Dus wel op tijd opzeggen!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:12
orange natuurlijk, heb ik ook. een jaar lang voor 14,95 per maand (4 mb ) inclusief KPN!!! kun je nagaan. Heb er ook nog telefonie bij voor 1 euro extra in de maand. alleen je moet ruim van te voren opzeggen als je geen zin hebt om na een jaar 30 euro per maand te gaan betalen ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
Waarom niet gewoon Alice Easy? die 5 euro maakt ook niet meer zoveel uit. En ik vind het een behoorlijke pré dat ze niet sneaky in kleine lettertjes hebben staan lijnhuur x euro :r (zoals Orange dat doet).

Daarnaast kan je iedere maand opzeggen, ook een pré.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
maarud schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:06:
orange natuurlijk, heb ik ook. een jaar lang voor 14,95 per maand (4 mb ) inclusief KPN!!! kun je nagaan. Heb er ook nog telefonie bij voor 1 euro extra in de maand. alleen je moet ruim van te voren opzeggen als je geen zin hebt om na een jaar 30 euro per maand te gaan betalen ;)
voor die 1 euro per maand.. wat kan je dan gratis bellen?? en wat moet je extra betalen?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:12
Morphine schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:55:
[...]

voor die 1 euro per maand.. wat kan je dan gratis bellen?? en wat moet je extra betalen?
savonds en in het weekend kan ik geloof ik voor 1 cent per minuut bellen (dacht ik). voor 5 euro per maand extra kan je ook overdag voor dat geld bellen, maar exact weet ik het niet meer, ik kijk niet zo vaak op de factuur...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Even zelf uitzoeken, moet lukken.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.