Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Email Checker die een programma kan starten

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-11 00:14
weet iemand een programmatje dat je op mail kan laten checken en als er een mailtje binnen komt op dat adres of dat adres met een bepaalde tekst in het mailtje dat dat programma dan een exe of bat file kan starten ?

BarryMel

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dat kun je eenvoudig in Outlook instellen aan de hand van regels :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 14:41
Misschien PopTray met een plugin?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => OFF.

Wat zag je zelf als opties?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• barrymel
iets simpelers als outlook moet het zijn, ik heb zelf nog geen opties vandaar dat ik het hier vraag, het zal vast bestaan een simpel progje dat je mail checkt , een programma start en het berichtje verwijderd tot er weer zo'n mailtje komt en weer het opgegeven programma uitvoert

BarryMel

• barrymel
ja zo iets als die GMail Remote Command zoek ik :) alleen dan uitgebreider, want ik wil het niet met gmail doen en er moeten meerdere commando's in komen en moet het op 2003 server werken

BarryMel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoeveel eenvoudiger dan Outlook kan het? Of bedoel je goedkoper (qua resources of euro's)?

Eenvoudigste voor de user is zelf wat bouwen als die Gmail tool te restrictief is; [google=mail command line] / [google=command line mail rule]. Het POP-protocol is open. En luccie in "Email Checker die een programma kan starten" roept ook al een opensource, aan te passen, app.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Of misschien gewoon een mail notifier met een spam / virus plugin. Dan gewoon ipv spam / virus scanner je eigen batch file starten.

Maar als het op exchange 2003 moet werken ( + exchange neem ik aan ) dan zou ik gewoon ergens een 486 vandaan trekken, hierop outlook installeren en dan met rules werken.
Hardware kosten nagenoeg niets, software kosten 1 outlook licentie + 1 windows licentie maar wel gewoon je standaard programmatuur hanteren.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kortom: een berg onduidelijkheden, een hoop als, dans en dan vooral links naar google.
Met zo'n topicstart kun je dat ook eigenlijk wel verwachten.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.