Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook Express 6] zomaar veel mailtjes verstuurd *

Pagina: 1
Acties:

• .DevastatioN
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-05-2018
Beste Medetweakers,

Een bekende van mij heeft een probleem met outlook express 6. Als hij probeert een email met bijlage te versturen word er via outlook express automatish een stuk of 20 mailtjes verzonden, terwijl dan maar 1 mail heb gemaakt met 1 bijlage hier in, deze staan dan in z'n eentje in postvak uit. Druk je dan op F5 om te verzenden en ontvangen dan worden er zomaar meerdere mailtjes verstuurt. In de gestuurde mailtjes staat een heleboel rare tekens en tekst. Het aantal mailtjes hangt af van de grote van de foto. De onderwerpzin ziet er ong zo uit:

<ONDW> [01/19]

Hoe valt dit op te lossen? Heb al gedacht om te patchen naar nieuwere versie maar heb geen idee hoe het zit met het adresboek en de mappen verdeling.

Hij gebruikt XP SP2 met OE6, AVG 7.5 en heeft tevens ook microsoft office er op staan, die niet gebruikt word.

[ Voor 17% gewijzigd door .DevastatioN op 10-04-2008 18:17 ]

Verwijderd

het lijkt mij een een virus problemm. Wanneer je zeker weet dat je virus vrij bent, maar je hebt er nog steeds last van. Probeer dan het volgende:

verwijder outlook express via configuratischerm -> software -> windows onderdelen verwijderen en toevoegen.

Haal het vinkje weg bij outlook express en druk op volgende. Herhaal het vorige, je hebt outlook express dan weer geinstalleerd. Dit zou moeten helpen, mocht dit niet het geval zijn, dan zit het probleem niet in outlook express.. maar dat is een volgend hoofdstuk :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Virus/malware lijkt me inderdaad bepaald niet uitgesloten. Zoek daar even goed op, zie ook tips in Beveiliging & Virussen.
Outlook Express 6 Probleem
Nietszeggende topictitel probleem B)
Aangepast.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• .DevastatioN
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-05-2018
Weet je zeker dat ik hem dan niet permanent verwijder? Naja, ik zal iig een backup maken en het proberen. Hij heeft AVG erop staan.