WoW problemen met mijn nieuwe systeem!!

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-12 11:22

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Topicstarter
Ik zou graag willen weten of iemand mij misschien technische assistentie zou kunnen geven met betrekking tot het volgende probleem:
Ik speel graag WoW als andere games en heb ik daarom reeds een nieuw systeem voor aangeschaft. Nu is alleen het probleem met dit nieuwe systeem draait WoW over het algemeen slecht, hiermee bedoel ik "framedumps" en als ik geluk heb haalt hij de 60fps, maar meestal 20fps. Hieruit kan ik opmaken dat er performance problemen zijn of compatibility problemen. Ik weet dat WoW SLI niet ondersteund en aangezien ik quad SLI heb denk ik dat ik daarom helemaal een probleem heb. Is er wellicht iemand hier die mij hiermee zou kunnen helpen of die weet of er een Tool bestaat om dit geheel op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Twan

Ps het systeem is het volgende:
Q6600 CPU
EVGA 780i SLI moederbord (met nieuwste drivers van de site en bios is opnieuw geflashed)
4GB Ram
2 x 9800GX2 (in quad SLI geinstalleerd met 174.74 drivers)
2 x samsung 7200rpm HD in raid 0 opstelling

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:41
KingTenteehje schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:57:
Ik zou graag willen weten of iemand mij misschien technische assistentie zou kunnen geven met betrekking tot het volgende probleem:
Ik speel graag WoW als andere games en heb ik daarom reeds een nieuw systeem voor aangeschaft. Nu is alleen het probleem met dit nieuwe systeem draait WoW over het algemeen slecht, hiermee bedoel ik "framedumps" en als ik geluk heb haalt hij de 60fps, maar meestal 20fps. Hieruit kan ik opmaken dat er performance problemen zijn of compatibility problemen. Ik weet dat WoW SLI niet ondersteund en aangezien ik quad SLI heb denk ik dat ik daarom helemaal een probleem heb. Is er wellicht iemand hier die mij hiermee zou kunnen helpen of die weet of er een Tool bestaat om dit geheel op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Twan

Ps het systeem is het volgende:
Q6600 CPU
EVGA 780i SLI moederbord (met nieuwste drivers van de site en bios is opnieuw geflashed)
4GB Ram
2 x 9800GX2 (in quad SLI geinstalleerd met 174.74 drivers)
2 x samsung 7200rpm HD in raid 0 opstelling
Ik heb precies het zelfde in sli
Zodra ik SLI uitzet werkt alles als een trein...:(

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zou SLI inderdaad gewoon uitzetten, in WoW ga je dat echt niet merken met dat systeem :+

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-12 11:22

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Topicstarter
Dat is dan weer jou geluk, want als ik SLI uitschakel heb ik nog steeds een probleem :((.
Verder heb ik ook zo nu en dan last van een error en crasht WoW als ik in een drukke stad ben, zoals Shattrath. Nu heb ik laatst een tool gevonden dat nHancer heet en moet zeggen dat dit ook niet echt een wonder middel it, of het moet zijn dat ik de instellingen fout heb gezet. NHancer had ik in eerste instantie geinstalleerd om te kunnen "Alt-tab" in windows vista maar bleek ook te helpen tegen de crashes maar niet in performance.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd? Zoals je al zegt ondersteunt WoW SLI niet goed. Waarom zou je het dan niet uit zetten? Wat krijg je als je met bepaalde instellingen speelt, en wat voor resultaten bieden Google en de GoT search je?

Dit topic voldoet bepaald niet aan de eisen gesteld in Spielerij - Problemen & Vragen FAQ, en gaat daarom op slot.

Welkom op GoT trouwens, lees [faq]FAQ[/faq] nog eens door en je bent helemaal 'ready to go' :)

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 16:05 ]

Dit topic is gesloten.