Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Het is misschien nasty om te doen maar kun je een Objectstijl aanmaken voor een afbeelding en daar dan gewoon in gaan typen? Ik kan me herinneren dat je in een vlak met een afbeelding als inhoud ook nog tekst kon gooien... probeer dat eens.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als je het niet kan vinden zou ik niet te moeilijk doen en er gewoon 2 units op elkaar plaatsen.... lekker vies. maar het werkt wel
Indesign is dan ook niet uit HTML opgebouwd
Maar inderdaad zijn er zaken die in CSS makkelijker te groeperen zijn dan in InDesign (of Quark Express, for that matter).
Maar probeer DB's suggestie eens? /me Savantas gebruikt eigenlijk nooit objectstijlen... toch eens induiken
Maar inderdaad zijn er zaken die in CSS makkelijker te groeperen zijn dan in InDesign (of Quark Express, for that matter).
Maar probeer DB's suggestie eens? /me Savantas gebruikt eigenlijk nooit objectstijlen... toch eens induiken
[ Voor 25% gewijzigd door Savantas op 15-04-2008 09:23 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)