Ik heb via Samenkopen.net een heel leuk 22" touch TFT scherm kunnen kopen voor weinig geld. Het idee is om dit scherm uiteindelijk in of onder een salontafel te bouwen en te gebruiken als mp3-jukebox en universele remote voor tv/decoder/home cinema/etc.
Ik ben nu al een poosje aan het zoeken via google, GoT etc. voor een mooi ophangsysteem maar kan weinig vinden. Ik heb nu 2 opties open staan:
Voor het idee, het is een grote eikenhouten salontafel van pakweg 80 x 120 (cm). Alles wat ik onder het blad kan bouwen is niet zichtbare vanwege een houten rand van 20 cm hoogte die haaks rondom onder het blad zit.
Hebben jullie enig ervaring of tips hoe ik dit het best kan doen?
Ik ben nu al een poosje aan het zoeken via google, GoT etc. voor een mooi ophangsysteem maar kan weinig vinden. Ik heb nu 2 opties open staan:
- Een lade-systeem onder het blad, zodat ik het scherm na voor kan schuiven en vervolgens schuin omhoog kan draaien (wat je veel in serverracks tegenkomt i.c.m. met KVM-switches).
- Inbouwen in het blad en dan een kantelfunctie.
Voor het idee, het is een grote eikenhouten salontafel van pakweg 80 x 120 (cm). Alles wat ik onder het blad kan bouwen is niet zichtbare vanwege een houten rand van 20 cm hoogte die haaks rondom onder het blad zit.
Hebben jullie enig ervaring of tips hoe ik dit het best kan doen?
MEEHH!!!!