Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MS Office 2003] Word past automatisch Vet gedrukt aan *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden middag,

Office 2003.
Gezocht op google.
Zelf echt heel office door gezocht maar ik kom er niet meer uit.

Als ik het volgende doe krijg ik vet gedrukte letters in een tabel terwijl ik dit moet van 1 word wil en niet allemaal:

Tabellen en randen maken via Tabel -> Tabel tekenen.
Maak hier een rij van 10 tabllen of iets dergelijks onder elkaar. Zet overal wat in en doe Cntrl +b of druk of de B boven aan.

Nu word alles vet gedrukt.

Ik heb het getest op een andere computer en die heeft dit probleem niet.

Kunnen jullie me proberen te helpen?

Mvg, Jack

EDIT

Verdorie weer 2003 vergeten neer te zetten ion de titel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 14:58 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verdorie weer 2003 vergeten neer te zetten ion de titel
offtopic:
En vergeten geen spelfouten te maken O-)

Word? Excel? PowerPoint? Gezien de manier van werken ga ik even uit van Word. En wat is een rij van 10 tabellen onder elkaar? Je bedoelt een tabel met 1 kolom en 10 rijen? Maar: goed kijk naar je opmaakprofielen, specifiek naar het vinkje over automatisch overnemen van de opmaak. Of beter: gebruik geen ctrl-b maar een net opmaakprofiel :P

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 10-04-2008 16:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja mi nedlands ni et zo ged :P

Word is het.. Goed geraden :P,,
Ik zal eens even kijken of dat gaat workie workie, Het is tenslotte wel bij een klant van ons maar ik zoek me rot ^^.
Je krijgt snel een andwoord hier op. (Of niet als ik geen afpsraak heb om dit na te kijken :P)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hier een screenshot plaatsen met daarin het verhaal. Dit zal ik voor de ochtend inorde maken.

Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/2531/gotmp2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/my.php?image=gotmp2.jpg

1 van deze 2 moet werken en meer informatie kunnen geven over dit probleem.
Met Cntrl+b wil het niet lukken want dan word het dik gedrukt. Ook als ik op de B boven in klik niet.

Opmaak profiel. Hiervoor moet ik vanmiddag even kijken. Dit omdat ik zelf Office 2007 heb en het niet echt na kan controleren.