Ik heb een vreemd vista probleem, wanneer ik Vista Ultimate 64 bits installeer gaat alles goed. Ik kan een account aanmaken, vervolgens kom ik gewoon op de desktop en kan ik voor 1/2 minuten gewoon normaal werken. Daarna herstart de machine om de een of andere reden ineens, geen melding of wat dan ook, de machine sluit af en start opnieuw op.
Daarna gaat het fout, de machine blijft hangen bij het kleine groene laadbalkje. Wanneer ik de machine herstart vraagt hij of ik normaal wil opstarten of in veilige modus, wanneer ik veilige modus kies zie ik dat hij blijft hangen bij crcdisk.sys. Vervolgens kan ik niks meer met de machine, en komt hij niet meer bij de desktop of wat dan ook. Er was nog geen software geinstalleerd op de machine.
Het gaat om de volgende hardware:
Q6600 2.4ghz Quad
2 * 2 GB ram G.E.I.L. 6400
MSI Platinum Combo moederbord
160GB Western Digital schijf
Club 3D 9600GT 512MB videokaart
Ik heb al geprobeerd met 1 bankje van 2 gig Vista te installeren, haalde ook niks uit.
De machine draait nu XP x64 (licentie van school) dit werkt wel goed.
Daarna gaat het fout, de machine blijft hangen bij het kleine groene laadbalkje. Wanneer ik de machine herstart vraagt hij of ik normaal wil opstarten of in veilige modus, wanneer ik veilige modus kies zie ik dat hij blijft hangen bij crcdisk.sys. Vervolgens kan ik niks meer met de machine, en komt hij niet meer bij de desktop of wat dan ook. Er was nog geen software geinstalleerd op de machine.
Het gaat om de volgende hardware:
Q6600 2.4ghz Quad
2 * 2 GB ram G.E.I.L. 6400
MSI Platinum Combo moederbord
160GB Western Digital schijf
Club 3D 9600GT 512MB videokaart
Ik heb al geprobeerd met 1 bankje van 2 gig Vista te installeren, haalde ook niks uit.
De machine draait nu XP x64 (licentie van school) dit werkt wel goed.