HP Server & Storage special: meningen?

Pagina: 1
Acties:

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-02 18:32

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Sinds gisteren staat er een special online van HP die gaat over servers, storage en dergelijke. Voor de duidelijkheid: dit is een minisite die door ons in opdracht van HP is gebouwd en e.e.a. dient dus een commercieel doel, de redactie van Tweakers.net heeft er verder niets mee te maken.

Toch is het doel ook om interessante informatie te verspreiden die nuttig kan zijn voor de doelgroep, oftewel voor jullie. Daarom de vraag of de informatie wel aansluit bij wat jullie interessant vinden, missen er bepaalde dingen, zijn er vragen, onduidelijkheden etc. :) Schiet :)

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:53

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ik zag de special vandaag staan en heb hem even gelezen. Viel me inderdaad op dat het allemaal erg HP georienteerd was en dat vind ik erg jammer. Tweakers.net is voor mij een onafhankelijke website en ik vind dit soort dingen een afbreuk doen aan het imago van t.net.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DGTL_Magician schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:25:
Tweakers.net is voor mij een onafhankelijke website en ik vind dit soort dingen een afbreuk doen aan het imago van t.net.
Daar kun je doorheen prikken toch? Ik zit er niet zo mee als $vendor een stuk specifiek op z'n product range schrijft/laat schrijven, die wil tenslotte verkopen.
Zolang je dat bij het lezen in het achterhoofd houdt blijft het nog altijd nuttige info waar je altijd wat aan kan hebben.

Misschien volgende maand of kwartaal Sun aanhaken om hun visie te geven, wie weet ;)
(die zitten ook in Amersfoort trouwens).

offtopic:
Al hoop ik wel dat we geen typische FP-afzeikreacties gaan krijgen van minder volwassen figuren.

[ Voor 9% gewijzigd door alt-92 op 10-04-2008 19:35 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Daniël,

Ik had gehoopt dat het T.net management lering had getrokken van die wedstrijd een tijdje geleden, ook vanuit HP georganiseerd. Wederom zie ik als abonnee, zonder reclame etc, niets qua aankondiging. Ik lees even terug naar een reactie van jouw kant hieromtrent.

Jammer dat er weer voor gekozen is om deze advertorial aan abonnees voorbij te laten gaan. Het is dat ik het nu hier lees, maar anders had ik het dus gemist.

Kan dat echt niet anders?.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 14:53
Hmm. Kunnen we in de special voortaan altijd artikelen/minisites van commerciële aard vinden? Zo ja, dan heb ik er geen problemen mee en doet het geen afbreuk aan het imago van Tweakers.net. Pas als jullie dit gaan mengen met "normale" specials.

Waarom? Omdat ik wel vind dat er een duidelijk verschil moet zijn en dat je weet wat je kunt verwachten als je een desbetreffend artikel of minisite bezoekt.

Verder vind ik het wel geinig, en best leuk om te lezen.

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10-2025
Geen problemen mee en ik zie er absoluut geen punt in het feit dat HP informatie plaatst op Tweakers.

Sterker nog, ik juich het alleen maar toe, ik begin soms gewoon in-depth informatie te missen, artikelen die gewoon diep op de materie in gaan. Femme is wat dat betreft iemand die dat goed oppakt mi en er zijn er nog wel meer die dat doen.

Het commerciele stuk dat vind ik absoluut geen punt; je moet daar doorheen kunnen prikken en het is absoluut niet zo dat informatie die door een bedrijf zelf wordt gepresenteerd per definitie 'vies' of onbetrouwbaar zou moeten zijn.

Zodra je naar een seminar gaat van Citrix, Vmware, Microsoft moet je ook gewoon altijd kritisch blijven luisteren naar de boodschap maar dat maakt zo'n seminar niet meteen overbodig.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Jammer dat ik als abbo Advertorial aan moest zetten om iets te kunnen zien. N.a.v. een opmerking op #tweakers.net ben ik gaan kijken op de FP naar een Server & Storage Special, maar kon niets zien. Na mijn voorkeuren te hebben aangepast, was ie daar.

Is het niet jammer dat tweakers.net op deze manier een heleboel clickthroughs mist?

LinkedIn WoT Cash Converter

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik zag net de advertentie op de Frontpage staan en zag dat het doorlinkte naar een site binnen Tweakers.net. Ik besloot er op te klikken en kreeg toen die special voorgeschoten. Ik wilde al een topic gaan openen om te vragen welke redacteur het stuk geschreven had en waarom zijn naam er niet bij stond, toen ik ergens rechtsonderin een disclaimer zag staan dat het door HP geschreven is.

Het mag echt veel duidelijker zijn dat het hier om een advertorial gaat en niet om een redactioneel stuk. Alleen die HP-banner bovenin zegt me niet zo veel, aangezien ik gisteren een vergelijkbare banner van Microsoft kreeg op de frontpage.

Als je het duidelijker maakt dat het van HP komt, door dat in de bovenste helft van de pagina te melden, dan heb ik er verder geen problemen mee.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik vind het persoonlijk prima dat een leverancier ruimte krijgt op de frontpage. Het wordt je niet opgedrongen dus waarom niet.
Ik heb zelf geen verstand van servers maar ik vond het prima te volgen. Dus er mag dus mischien wat meer diepgang in.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

mr_obb schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:44:
Ik zag net de advertentie op de Frontpage staan en zag dat het doorlinkte naar een site binnen Tweakers.net. Ik besloot er op te klikken en kreeg toen die special voorgeschoten. Ik wilde al een topic gaan openen om te vragen welke redacteur het stuk geschreven had en waarom zijn naam er niet bij stond, toen ik ergens rechtsonderin een disclaimer zag staan dat het door HP geschreven is.
Je zegt zelf al dat het om een advertentie gaat en dat staat ook op de FP boven de links naar het artikel.
edit:
Maar inderdaad: als je naar Artikelen gaat en dan Specials, wordt niet echt duidelijk dat het gesponsord is, naast een op eerste gezicht onschuldige banner van HP.

Waarom niet "Advertorial" i.p.v. "Advertentie"?

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 11-04-2008 09:03 ]

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:10
Toen ik het zat te lezen vond ik het al erg naar reclame ruiken, pas later zag ik dit staan:
De inhoud van deze special wordt verzorgd door HP. De redactie van Tweakers.net is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de geboden informatie.
Wat mij betreft is er niet echt iets mis mee, al vind ik het niveau niet echt tweakers-waardig, ik kan me best voorstellen dat het voor anderen wel een interessant stuk is om te lezen.

Roomba E5 te koop

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

PcDealer schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:00:
[...]

Je zegt zelf al dat het om een advertentie gaat en dat staat ook op de FP boven de links naar het artikel.
Je komt op een "gewone" tweakers.net pagina uit, met een normale opmaak en een onderwerp dat niet buiten de lijn van verwachtingen ligt op T.net. Ik vroeg me ook af waarom T.net voor een nieuw onderdeel advertenties in ging zetten. Het duurde toch echt behoorlijk lang voordat ik doorhad dat het informatie van HP is en dat lijkt me niet de bedoeling.

Op T.net verwacht ik objectieve informatie. Als informatie niet objectief is, dan verwacht ik een duidelijke aankondiging daarvan en die mis ik een beetje. Daar komt bij dat de advertorials gewoon in Google opduiken. Normaal gesproken is voor mij Tweakers een van de meest vertrouwde bronnen in mijn Google zoekresultaten, maar in de huidige vorm zal ik dus heel goed moeten kijken of de info wel echt van T.net is, of dat er rechts onderin ergens een disclaimer staat.
sig69 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:06:
Toen ik het zat te lezen vond ik het al erg naar reclame ruiken, pas later zag ik dit staan:
En dat "pas later" is dus wat ik niet prettig vind.

[ Voor 10% gewijzigd door mr_obb op 11-04-2008 09:10 ]

Verwijderd

Zo af en toe een vendor specifieke rapportage heb ik niet zo heel veel moeite mee
zolang het maar geen marketing verhaaltje word daar heb ik @$#@@ hekel aan.
Diepgang vind ik een beetje tegenvallen, misschien eens een HP techdude een
stukje laten schrijven :+

Het houd je in ieder geval mooi op de hoogte wat er op de markt is.
Volgende keer een verhaaltje van Cisco ? Echt veel komt daarvan niet
op de frontpage naar mijn mening....

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik vind de integratie te ver gaan.

Enkel heel klein onderaan onopvallend.
De inhoud van deze special wordt verzorgd door HP. De redactie van Tweakers.net is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de geboden informatie.
Persoonlijk zie ik liever de manier die in de papieren media gebruikt wordt rondom een kader advertorial ofzo.

In dit geval zou ik onder de tweakers.net balk een balk met advertorial zetten, want nu krijg je het idee dat het T.net content is zeker als je niet echt vertrouwd bent met de site.

Het moet kunnen zo'n dingen maar het moet duidelijker.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verder vind ik special behoorlijk tegenvallen voor een special. Veel algemene marketing bla-bla, de doelgroep van tweakers.net onwaardig, weinig inhoud en plaatjes. Ze zouden er goed aan doen naar de HP-site te deeplinken naar specifieke info en productoverzichten.

Goed voorbeeld:
Als we de leverancier mogen geloven, hebben de high-end systemen een uptime van honderd procent. "Je zet 'm aan, en dan zet je 'm pas weer uit als je de volgende machine koopt," zegt Remko Westrik, business development manager enterprise storage. "Die systemen worden aangeschaft door grote ondernemingen die hun opslag hebben gecentraliseerd. Als daar de storage plat zou gaan, liggen er gelijk honderden applicaties uit."
http://tweakers.net/speci...e-is-meer-dan-opslag.html
De leverancier is HP en Remko Westrik werkt bij HP.

[ Voor 61% gewijzigd door PcDealer op 11-04-2008 20:33 ]

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Dat is dus nogal lastig, tenzij we dergelijke zaken ook via .plans gaan aankondigen. Daar is deze keer niet voor gekozen omdat we de special (die wij dus niet zelf inhoudelijk verzorgen, dat doet HP) niet willen vermengen met onze eigen content. Het is ondoenlijk om een preference te maken om bepaalde advertentieposities wel te tonen en andere weer niet, omdat er nogal wat verschillende mogelijkheden zijn. Wij weten simpelweg niet van te voren of en hoe een positie wordt gevuld.
Overigens is dit een andere discussie, het gaat er mij met name om hoe er inhoudelijk over de special gedacht wordt.
The Realone schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:39:
Hmm. Kunnen we in de special voortaan altijd artikelen/minisites van commerciële aard vinden? Zo ja, dan heb ik er geen problemen mee en doet het geen afbreuk aan het imago van Tweakers.net. Pas als jullie dit gaan mengen met "normale" specials.
Er zal altijd door middel van een disclaimer aangegeven worden of het om een uitgebreide advertorial gaat of om een redactioneel onafhankelijk opgezette special. Er zal ook altijd een aparte URL worden gebruikt.
mr_obb schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:44:
Als je het duidelijker maakt dat het van HP komt, door dat in de bovenste helft van de pagina te melden, dan heb ik er verder geen problemen mee.
Het is inderdaad beperkt tot een aanduiding 'powered by HP' en een disclaimer onderaan. We gaan bekijken hoe dit duidelijker gemaakt kan worden.
mr_obb schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:09:
En dat "pas later" is dus wat ik niet prettig vind.
Helder. Zie ook hierboven.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:33:
Het houd je in ieder geval mooi op de hoogte wat er op de markt is.
Volgende keer een verhaaltje van Cisco ? Echt veel komt daarvan niet
op de frontpage naar mijn mening....
Hangt er vanaf of Cisco ons opdracht geeft om zoiets te gaan bouwen. De opmerking over gebrek aan diepgang staat genoteerd.
PcDealer schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:22:
Verder vind ik special behoorlijk tegenvallen voor een special. Veel algemene marketing bla-bla de doelgroep van tweakers.net onwaardig, weinig inhoud en plaatjes. Ze zouden er goed aan doen naar de HP-site te deeplinken naar specifieke info en productoverzichten.

Goed voorbeeld:

[...]

De leverancier is HP en Remko Westrik werkt bij HP.
Hmm, da's wel wat goedkoop inderdaad :X

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Iets als http://tweakers.net/lgbreedbeeld is volgens mij wel erg duidelijk, niet? :)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:15

Duinkonijn

Huh?

Ik vind het alles behalve een special.
het is een standaard propaganda dingetje wat je ook in een folder zou tegenkomen

het mist diepgang.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het is gewoon reclame, waarom zeuren we dan over diepgang? Ik verwacht in geen enkele massa reclame diepgang :)

Er mag idd wel heel wat beter bij dat het gewoon gekochte ruimte van HP is :)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Overigens vind het wel positief dat de meeste mensen beginnen over de diepgang. Tweakers is dus toch echt nog voor de mensen die alle gory details willen weten.
Overigens vind ik wel dat Tweakers uit moet kijken dat het niet weer zo'n drama wordt als met het PS3 forum.

[ Voor 25% gewijzigd door TrailBlazer op 12-04-2008 10:24 ]

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10-2025
elevator schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:12:
Het is gewoon reclame, waarom zeuren we dan over diepgang? Ik verwacht in geen enkele massa reclame diepgang :)

Deze special is toch wel wat meer dan gewoon een reclame? In een gewone reclame wordt gewoon een product aangeprezen maar worden niet alle facetten besproken van een product.

Ik kan er niet over oordelen of de verstrekte informatie van HP 100% correct is, om de simpele reden dat ik nog maar weinig ervaring heb met blades, MSA's, EVA's etc, maar het is een interessant artikel. Tweakers kan idd toch meer fabrikanten uitnodigen, IBM, Cisco, VmWare, Citrix, Sun enz, om hun verhaal hier af te steken waarna de Tweaker die dit interessant vind er mee kan doen wat ie wil.

Ik zie het als een virtuele seminar wat je trouwens steeds meer ziet. Vorig jaar kreeg ik een uitnodiging van Borland meen ik, om op een bepaald tijdstip online een webinar te volgen. Wat reuze interessant is.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

als ik lees HP Server & Storage special. dan verwacht ik in and outs over HP storage & server. niet een standaard *** verhaaltje over blades en de voeding der van

denk dat je het eerder HP Server & Storage visie kan noemen..

in een special verwacht ik dingen als. hoe alles in elkaar zit e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Duinkonijn op 12-04-2008 14:03 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Duinkonijn schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:00:
[...]

als ik lees HP Server & Storage special. dan verwacht ik in and outs over HP storage & server. niet een standaard *** verhaaltje over blades en de voeding der van

Dat is wat ik inderdaad ook mis. Het is een Special for crying out loud. En het lijkt ook nog eens geschreven door de eerste de beste freelancer zonder ervaring.

(nofi tegen freelancers, ik ken een paar goede copywriters)

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 12-04-2008 14:08 ]

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

als ik eerlijk ben. het nodigt me niet uit om me der in te verdiepen.

ivm afschrijving moet ik volgens jaar weer nieuwe servers aanschaffen en het werkt niet me intresse. stroom is nou niet echt het eerste punt om naar te kijken voor nieuwe aanschaf

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Duinkonijn schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:22:

ivm afschrijving moet ik volgens jaar weer nieuwe servers aanschaffen en het werkt niet me intresse. stroom is nou niet echt het eerste punt om naar te kijken voor nieuwe aanschaf
10% besparen op jaarbasis, lijkt mij een goed argument om het wel mee te nemen. Waarom trouwens niet nog een jaar doordraaien?

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

PcDealer schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:35:
[...]

10% besparen op jaarbasis, lijkt mij een goed argument om het wel mee te nemen. Waarom trouwens niet nog een jaar doordraaien?
10% van wat.

ik zit hier in een organisatie die 15 inch crt`s het liefst aanhoud tot dat ze letterlijk afsterven.

doordraaien is opzich geen probleem maar ze zitten aan hun tijd, wellicht dat ik sommige doorlaat draaien als isa of printer server.
de kritsche worden sowiso vervangen

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Van de energierekening. Maar vervalt toch vanwege ->
ik zit hier in een organisatie die 15 inch crt`s het liefst aanhoud tot dat ze letterlijk afsterven.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Idd zo is het duidelijk en moet het zeker en vast kunnen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Duinkonijn schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:22:
als ik eerlijk ben. het nodigt me niet uit om me der in te verdiepen.

Heel veel datacenters lopen tegenwoordig tegen hun limiet aan kwa koeling en vermogen per m^2. Dus mischien is het niet interessant voor je ivm kostenbesparing maar je krijg meer power per watt en dat is wel wat waard lijkt me. Aan de andere kant moet ik altijd rackspace aanvragen op basis van het volledige vermogen van de voeding en niet op zijn gemiddelde ofzo.

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

TrailBlazer schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:12:
[...]

Heel veel datacenters lopen tegenwoordig tegen hun limiet aan kwa koeling en vermogen per m^2. Dus mischien is het niet interessant voor je ivm kostenbesparing maar je krijg meer power per watt en dat is wel wat waard lijkt me. Aan de andere kant moet ik altijd rackspace aanvragen op basis van het volledige vermogen van de voeding en niet op zijn gemiddelde ofzo.
Mja ik laat niks hosten.. heb 2 patchkasten vol beestjes op lokatie

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Met zo'n kleine hoeveelheid servers is het vaak allemaal wat ruimer gedimensioneerd maar ik denk dat wij een kast of 1000 hebben staan en ook serieus problemen hebben met power en dergelijke, maar datis niet helemaal de discussie hier :p

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Duinkonijn schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:00:

Mjah, dan ga je er van uit dat het echte content is die Tweakers.net aanbied.

Hoe ik het zie is echter dat dit gewoon een stukje advertentie ruimte is gekocht (echte artikelen kan je niet kopen vziw - de redactie is onafhankelijk van de commerciële tak als ik het goed begrepen heb). Dat Tweakers.net het dan een "special" noemt is inderdaad wat slecht gekozen, maar ik zie het gewoon als een reclame foldertje waarin hp zijn producten aan de man probeert te brengen, niets mis mee maar ook niets 'toevoegends' aan, wat mij betreft :)

Ik vraag me alleen af - Daniel, dit topic, is dit ook afgesproken met HP of is dat uit eigen beweging gedaan? Tweakers.net kennende is het gewoon een oprecht interesse topic van jouw kant uit, om te zien of het goed is.

Maar potentieel/theoretisch zou het wel slim zijn van hp - je maakt een reclame foldertje, dat pre-publiceer je even (bv op Tweakers.net) en laat je door een gedeelte van je potentiële doelgroep doorlezen, met hun feedback maak je uiteindelijk een definitieve reclame folder :)

Even voor de duidelijkheid - ik wil niets 'slechts' insinueren of mensen/bedrijven zwart maken of iets dergelijks. Het is gewoon iets wat ik opeens bedacht dat interessant zou kunnen zijn vanuit het oogpunt van een hp bv.

[ Voor 7% gewijzigd door elevator op 12-04-2008 19:58 ]

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

elevator schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:54:
[...]

Mjah, dan ga je er van uit dat het echte content is die Tweakers.net aanbied.
dat deed ik eerlijk gezegd ook.. ik had Daniels ts ook maar half gelezen..

was meer van... "HP Server & storage special"??? w00t
*klik*

Sinds gisteren staat er een special...... d:)b *klik*

om er vervolgens achter te komen dat het reclame is.. :|
Hoe ik het zie is echter dat dit gewoon een stukje advertentie ruimte is gekocht (echte artikelen kan je niet kopen vziw - de redactie is onafhankelijk van de commerciële tak als ik het goed begrepen heb). Dat Tweakers.net het dan een "special" noemt is inderdaad wat slecht gekozen, maar ik zie het gewoon als een reclame foldertje waarin hp zijn producten aan de man probeert te brengen, niets mis mee maar ook niets 'toevoegends' aan, wat mij betreft :)
jup
Ik vraag me alleen af - Daniel, dit topic, is dit ook afgesproken met HP of is dat uit eigen beweging gedaan? Tweakers.net kennende is het gewoon een oprecht interesse topic van jouw kant uit, om te zien of het goed is.

Maar potentieel/theoretisch zou het wel slim zijn van hp - je maakt een reclame foldertje, dat pre-publiceer je even (bv op Tweakers.net) en laat je door een gedeelte van je potentiële doelgroep doorlezen, met hun feedback maak je uiteindelijk een definitieve reclame folder :)

Even voor de duidelijkheid - ik wil niets 'slechts' insinueren of mensen/bedrijven zwart maken of iets dergelijks. Het is gewoon iets wat ik opeens bedacht dat interessant zou kunnen zijn vanuit het oogpunt van een hp bv.
als HP freak had ik gewoon ff te veel verwachtingen

Verwijderd

Een reclame special... ??!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
TrailBlazer schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:12:
Overigens vind het wel positief dat de meeste mensen beginnen over de diepgang. Tweakers is dus toch echt nog voor de mensen die alle gory details willen weten.
Overigens vind ik wel dat Tweakers uit moet kijken dat het niet weer zo'n drama wordt als met het PS3 forum.
Dat was geen drama meer op het moment dat technische mensen van Sony die 'tweakertaal' spraken zich er mee gingen bemoeien. Achteraf gaven veel bezoekers aan het een nuttig forum te vinden. De start was inderdaad nogal *uche* roestig.
elevator schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:54:
Hoe ik het zie is echter dat dit gewoon een stukje advertentie ruimte is gekocht (echte artikelen kan je niet kopen vziw - de redactie is onafhankelijk van de commerciële tak als ik het goed begrepen heb).
Dat klopt. De Tweakers-redactie heeft hier niets mee te maken, het is een stuk van ons platform dat door ons op verzoek van HP is gebouwd en dat door freelance-auteurs van content wordt voorzien. De term 'special' die wordt gebruikt wekt zo te merken nog wat andere verwachtingen.

[q]Ik vraag me alleen af - Daniel, dit topic, is dit ook afgesproken met HP of is dat uit eigen beweging gedaan? Tweakers.net kennende is het gewoon een oprecht interesse topic van jouw kant uit, om te zien of het goed is.[q/]

Dit topic is geen onderdeel van de deal, ik wil gewoon weten hoe e.e.a. valt bij de primaire doelgroep. Daaruit zijn nu twee dingen te leren: onduidelijkheid over de status van de special en commentaar op de mate van diepgang. Daar kunnen we wat mee.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Daniël schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:35:
[...]

Dit topic is geen onderdeel van de deal, ik wil gewoon weten hoe e.e.a. valt bij de primaire doelgroep. Daaruit zijn nu twee dingen te leren: onduidelijkheid over de status van de special en commentaar op de mate van diepgang. Daar kunnen we wat mee.
Zou het iets zijn om bijvoorbeeld Wouter Tinus een stuk te laten schrijven i.p.v. de (in mijn ogen) zwakke tekst van de freelancers?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Waar is de special gebleven? Nu staat in de link "advertorial", maar kan niet meer in het menu "Artikelen" vinden.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Interessant.
http://tweakers.net/adver...se-democenter-van-hp.html

Ik had wel iets meer rondkijk verwacht. En de commentatorstem mag wel iets minder zouteloos en wat opgewekter met minder pauzes tussen de woorden en zinnen.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 07:18

SpamLame

niks

PcDealer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:06:
Interessant.
http://tweakers.net/adver...se-democenter-van-hp.html

Ik had wel iets meer rondkijk verwacht. En de commentatorstem mag wel iets minder zouteloos en wat opgewekter met minder pauzes tussen de woorden en zinnen.
Er is daar niets meer te zien. Amstelveen is te klein om een leuke setup te maken.
Een leuke setup kan je vinden op het compentence center in wijchen (als het daar nog zit althans?).
Hebben ze ook spul van andere vendors staan.

Zelf het ik meer diepgang in de artikelen verwacht, dit komt op mij over als een opgeleukte advertentie en vind de titel advertorial dan beter dan de eerdere "special".

• SpamLame

SpamLame

niks

Vraag me af wat er verder nog komen gaat, want afgezien van dat telco artikel gebeurt er weinig in de afgelopen maand.
Voor hoelang hebben ze een plekje gekocht en hoeveel artikelen zouden er geplaatst worden?
Wat mij betreft mag de advertorial iig verwijderd worden, wanneer er niks meer bijkomt.

Verwijderd

Moet zeggen dat er al wel één ander een stuk verbeterd is
vergeleken met het eerste topic van HP dat hier opende
Misschien wat meer van die video rapportages over verschillende
onderwerpen. En in de toekomst ook wat van de concurent misschien
die moeten nu wel eens willen happen :P

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:34
Ik zou graag wat meer artikelen zien, de postfrequentie van april leek veelbelovend, maar het zwakt nu wel af ;)

Specificaties | AndriesLouw.nl

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Met beide personen voor mij :)

Het lijkt alsof het concept nog niet is uitgekristalliseerd. Maar goed, al doende leert men :*)

• SpamLame

SpamLame

niks

Vandaag zie ik 2 nieuwe artikelen staan, na een lange tijd van stilte.
1 belooft binnen een jaar SSD's voor de XP de andere gaat in op vernieuwing voor de EVA lijn.
Helaas staat in dat artikel (EVA lijn) wat slordigheden mbt te specs.
Dat vind ik dan weer jammer. Begrijp me niet verkeerd, werk dagelijks met dat spul en werkt machtig mooi, maar vind ook dat HP vaker niet dan wel het hele verhaal vertelt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:24:
Moet zeggen dat er al wel één ander een stuk verbeterd is
vergeleken met het eerste topic van HP dat hier opende
Misschien wat meer van die video rapportages over verschillende
onderwerpen. En in de toekomst ook wat van de concurent misschien
die moeten nu wel eens willen happen :P
Kijk een extra video rapportage :P
Pagina: 1