"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Met FinchSync kun je je Windows Mobile-apparaat synchroniseren met een .ics-bestand. Als je dat dus op de server waar je je agenda host kunt draaien is je probleem opgelost.
Waarom niet? Ik draai het er zonder problemen op.
Volgens mij kun je de server starten met
Volgens mij kun je de server starten met
code:
1
| java -jar finchsync.jar -nogui |
Klopt, maar hij wil niet draaien, krijg een error dat hij het bestand niet kan openen.
Het makkelijkste zou gewoon een calendar zijn met ics opties zoals lightning in Thunderbird.... sterker nog... was dát er gewoon maar
Het makkelijkste zou gewoon een calendar zijn met ics opties zoals lightning in Thunderbird.... sterker nog... was dát er gewoon maar
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Maar dat is er voor zover ik heb kunnen vinden niet.
Heb je voor FinchSync wel eerst een configfile aangemaakt met de juiste instellingen?
Heb je voor FinchSync wel eerst een configfile aangemaakt met de juiste instellingen?
Java heeft root rechten nodig om dit te doen dacht ik.
Kijk eens of het lukt als je sudo gebruikt.
Heb het zelf geprobeerd met Ubuntu 5, maar daar zat geen goede java in en met mijn beperkte linux kennis kreeg ik het niet eens voor elkaar om Sun java te draaien...
als ik het me goed herrinner, dit was 2 jaar terug.
Ben benieuwd of het lukt.
Kijk eens of het lukt als je sudo gebruikt.
Heb het zelf geprobeerd met Ubuntu 5, maar daar zat geen goede java in en met mijn beperkte linux kennis kreeg ik het niet eens voor elkaar om Sun java te draaien...
Ben benieuwd of het lukt.
Pagina: 1