Toon posts:

Exchange 2k3 template vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wist niet zo goed hoe ik de titel moest noemen dus wie weet kan een mod er nog een juiste naam aan koppelen. Op het werk maken wij gebruik van een hoop templates (excel, word etc) wat er in die templates beschreven staat is niet belangrijk voor dit topic. Wij willen een soort van public folder creeëren waar al deze templates instaan en dat werkt ook prima, alleen wanneer dit wordt geopend (je krijgt een mail met bijlage, en onderwerp erin dat is allemaal perfect) is er geen optie om deze template na wat aanpassingen in de bijlage, direct door te sturen naar een ander.

Kort samengevat, in de public folder, openen we dus een bericht.
alles is perfect, alleen is er geen optie om het public folder bericht naar een mail adres te sturen.

Is dit op 1 of andere manier te realiseren? kan er niets over vinden, omdat het nogal moeilijk uit te leggen is wat ik nou precies wil, maar hopelijk snappen jullie mijn punt.

alvast bedankt voor alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
*subtiel kickje*

Verwijderd

Wat je wilt is een standaard e-mail template, met de juiste bestanden er al in; dit is gewoon mogelijk vanuit je ms outlook 2003. je met de mail op een bepaalde manier opslaan.

Heb nu geen tijd, maar kijk eens in de help..

Anders post ik wel hoe dit moet, als ik ff tiijd heb.

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt...ik kan hem naar een public folder laten verplaatsen, en dan staat alles er perfect in...thnx

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 16:14 ]