Toon posts:

[Toetsenbord] Dubbele " "

Pagina: 1
Acties:
  • 1.099 views

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een keer op ' druk, komen er 2; '' (Dus ik kan ook geen '' op de een zetten.)

Landinstellingen, invoertalen, het werkt allemaal niet. Een systeem herstel punt is ook geen mogelijkheid; ik heb net weet ik veel hoeveel programma's geinstalleerd en verwijderd.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik wil er graag van af ;__;"

Bvd.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53

racoon

mooowwww

al een ander toetsenbord geprobeerd?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Nope, aangezien dit de beste die ik ooit gehad heb is, en we geen andere hebben x__x.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:22
ff op Control Shift drukken :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
... Dat is het zelfde effect als Landinstellingen en Invoertalen aanpassen.

• yohan
  • Laatst online: 09:22
Ohh.. dat had je al gedaan. Mijn fout!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• remco_k
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:39:
Telkens als ik een keer op ' druk, komen er 2; '' (Dus ik kan ook geen '' op de een zetten.)

Landinstellingen, invoertalen, het werkt allemaal niet. Een systeem herstel punt is ook geen mogelijkheid; ik heb net weet ik veel hoeveel programma's geinstalleerd en verwijderd.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik wil er graag van af ;__;"

Bvd.
Druk is 1x op de ' en daarna spatiebalk.
Wat doet ie dan?

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
''

... Ik zeg toch, als ik 1 keer op ' druk, komt hij er 2 keer. Ik heb niet eens de kans om op spatie te drukken, dus ik kan ook geen markeringstekens op een letter zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Like, eh. Na 3 dagen is hij nu weer gewoon. :S Ik heb er niets aan veranderd, enzo.

Alles werkt wéér, enzo. Vrëselijk vãàg.

In ieder geval; bedankt voor alle hulp enzo.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
alt-shift gebruikt zeker... Daarmee wil je nog wel eens je tobo normaal zetten...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou bijna gaan vloeken; het is er weer >_>.

Alt + Shift werkt niet, Ctrl + Shift werkt niet.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Die landinstellingen, waarop heb je die staan?
Ik heb mijn landinstellingen zo staan. Het is me trouwens opgevallen dat je die instelling kunt aanpassen, maar dat het dan voor geen meter werkt. ctrl-shift werkt dan wel.
Eventueel kan je de toetsinstellingen ook uit zetten.

[ Voor 80% gewijzigd door ibmos2warp op 11-04-2008 15:26 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 11:25
Blijft je shift soms hangen? Dan zou je natuurlijk wel ook hoofdletters moeten typen.....

Misschien dendert je toets wel en is het syteem dat dat voorkomt niet helemaal goed meer.....

[ Voor 35% gewijzigd door R.E. op 11-04-2008 15:13 ]

Vette shit!

Verwijderd

Topicstarter
Dat plaatje van die Landinstellingen laadt niet goed @ ibmos2warp. Toetsinstellingen staat allemaal goed.

//EDIT: Mijn browser fuckte hem up. Ik zie het nu; maar zo staat het bij mij ook. Alleen betwijfel ik of die Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal) wel goed is.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 18:24 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:22:
Dat plaatje van die Landinstellingen laadt niet goed @ ibmos2warp. Toetsinstellingen staat allemaal goed.

//EDIT: Mijn browser fuckte hem up. Ik zie het nu; maar zo staat het bij mij ook. Alleen betwijfel ik of die Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal) wel goed is.
Zeg eens hoe jij die hebt dan? VS internationaal is dat je een ë krijgt door op " te drukken en daarna e. Zonder die internationaal krijg je dan "e

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat werkt dus niet x__x. "e.

Ik heb gewoon Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 19:18 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dat ook de enige in de lijst? Zo niet, de rest verwijderen.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Ook al gedaan, werkt ook niet. x__x

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Het kan ook een hardware probleempje zijn (anders zit je ook niet in het goede subforum). Sluit dat eerst eens uit. Als je geen andere toetsenbord hebt dan start je de computer van een Linux-live cdtje en kijk je of het probleem zich daar ook voordoet. Of schroef je toetsenbord open en maak hem van binnen eens schoon. Kans dat dat het probleem ook verhelpt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik ga eens achter een nieuw toetsenbord aan. (Jammer, want deze was zo goed <3.
2. Ik heb geen Linux-live CDtje. :"D.
3. Open schroeven? Daar pas ik voor. 8D.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:18:
1. Ik ga eens achter een nieuw toetsenbord aan. (Jammer, want deze was zo goed <3.
2) Die heb je met een beetje verbinding in een paar minuten gedownload.
3) Dat gaat met de meeste toetsenbordjes niet eens meer. Leve de vervangingsmaatschappij ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• sjunnie
  • Laatst online: 06-02 16:57

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:18:
Ik wil eigenlijk niet zeiken, maarre...
Het meest voor de hand liggende ga je nu eindelijk eens proberen, en om andere adviezen ter harte te nemen doe je 0,0 moeite. :X

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

die toetsenbord en land instelligen wijzgen worden pas echt door gevoerd na een reboot.
is mijn ervaring.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:09
Nee hoor ;) Dat fix ik bijna wekelijks op mn werk bij mensen, daarvoor hoeven ze echt niet te rebooten :)

Verwijderd

Topicstarter
sjunnie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:29:
[...]

Ik wil eigenlijk niet zeiken, maarre...
Het meest voor de hand liggende ga je nu eindelijk eens proberen, en om andere adviezen ter harte te nemen doe je 0,0 moeite. :X
Ik snap dat dat het meest voor de hand liggend is, maar ik wou gewoon weten of er geen andere opties waren. Aangezien ik dit toetsenbord al een behoorlijke tijd heb, en we verschillende avonturen hebben meegemaakt ( ;__; )

En hoezo laat ik andere adviezen in de kou staan? Ik heb ze 'of allemaal geprobeerd 'of ze werken niet.

//EDIT: En nu werkt hij weer wel. Maar zodra ik me computer opnieuw opstart is het weer hetzelfde probleem. ëãçô.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 14:32 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Niet echt, want open schroeven wil je niet en een cdtje downloaden en branden om een hard- of software probleem uit te sluiten is ook teveel moeite :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• sjunnie
  • Laatst online: 06-02 16:57

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 08:50:
[...]En hoezo laat ik andere adviezen in de kou staan? Ik heb ze 'of allemaal geprobeerd 'of ze werken niet.
Dat maak ik hier uit op:
Maar goed, misschien heb ik ergens iets gemist dan. :o

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

• Room42
  • Niet online
Anyway, wat zijn de resultaten van de test met een ander toetsenbord?

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:21

PcDealer

HP ftw \o/

Zet je keyboard op US of VS. Niet internationaal. Input Language staat bij mij op Engels.

[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 13-04-2008 15:01 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:00:
Zet je keyboard op US of VS. Niet internationaal. Input Language staat bij mij op Engels.
Werkt ook niet.

Ander toetsenbord geprobeert; werkt niet. Precies hetzelfde probleem.

Oh, en als ik nu op Alt + Shift druk, komt er maar 'e'en dingetje te staan, ipv 2. '
'e 'o 'a ^o ~n

EDIT: Mijn backspace is ook niet meer de snelste. Het m'o'et wel aan de instellingen liggen..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 09:31 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oftewel je hebt een softwareprobleem. En aangezien je het vertikt om de aangedragen suggesties om daar verder mee te gaan probeert gaat je topic dicht - ook in Softe Waren wordt luiheid/koppigheid niet op prijs gesteld namelijk :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.