One of the animals has left its cage today.
Nee, dat denk ik niet Deltafan erop + aangesloten, heb de potloodstrepen niet aangeraakt. Het enige wat ik in het scherm krijg is juist de proc 10x100, vervolgens blijft ie op het geheugen hangen.Op zaterdag 17 februari 2001 23:26 schreef MREn het volgende:
Duron gesloopt?? koelertje vergeten terug op je heatsink te planten??
Misschien heb je bij het installeren van de heatsink je geheugen een ram gegeven? Plant even al je Dimmetjes opnieuw en kijk of alles dan wel doorstart.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
en als je hem terugclocked (hoe schrijf je zoiets trouwens??
), doetie het dan wel weer??
Het kan zijn dat ie (de cooler) niet goed op de core drukt en er een lucht laagje tussen zit.
Hierdoor raakt ie oververhit en kan ie vastlopen. Dus Druk de cooler goed vast op de CPU
Hierdoor raakt ie oververhit en kan ie vastlopen. Dus Druk de cooler goed vast op de CPU
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
Hij zit nu juist als een muur, na een hoop getop eerst de fan eraf gehaald om de clip erop te krijgen. Die man die verantwoordelijk is voor het ontwerp van die baggerclip moeten ze ontslaan.Op zaterdag 17 februari 2001 23:35 schreef DrNo het volgende:
Het kan zijn dat ie (de cooler) niet goed op de core drukt en er een lucht laagje tussen zit.
*bloos* er zat een heel klein beetje artic silver op zo'n weerstandje ?? naast de proc
. Dat moet er op zijn gekomen bij het afschrapen van het teveel aan koelprut.
* mrknowitall heeft weer wat geleerd
En dank voor de reacties..
* mrknowitall heeft weer wat geleerd
En dank voor de reacties..
Ik heb ergens gelezen dat het beperkt stroom geleid. Maar het hoeft het natuurlijk niet te zijn geweest...Op zondag 18 februari 2001 00:29 schreef eXistence het volgende:
Ik d8 dat arctic silver geen stroom geleide??
Systeem is trouwens weer dood
Verwijderd
Probeer eens [insert] in gedrukt te houden tijdens het opstarten of zoek de reset-jumper...Op zondag 18 februari 2001 00:35 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het beperkt stroom geleid. Maar het hoeft het natuurlijk niet te zijn geweest...
Systeem is trouwens weer dood. Ff nieuwe bios flashen...niet meer starten (2 sec fan spinip en dan weer uit), bios laat zich niet resetten
:?:?:?:?:?Op zaterdag 17 februari 2001 23:23 schreef mrknowitall het volgende:
...De multiplier klopt nog wel (10x100, Duron 800)...
Reset is een jumper 1-2 is normaal 2-3 zou reset moeten zijn. Bij alternate gekocht dus duitse handleiding
. Maar er staat volgens mij dat eerst de stroom eraf moet bij het veranderen van de jumper.
#2 Duron 800@1000 (10x100@1,85V)
#2 Duron 800@1000 (10x100@1,85V)
Bizar geval nr 3
http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm
Hier staat dus dat als er geen fan aan connector 1 zit de machine niet boot. De Delta zit op 1
. Op twee boot ie ook niet. Ik heb nu de de Delta op 2 en mijn oude CoolerMaster op 1 en het systeem start wel 
Leuk avondje dit
http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm
Hier staat dus dat als er geen fan aan connector 1 zit de machine niet boot. De Delta zit op 1
Leuk avondje dit
Verwijderd
De kt7(a) boot niet met een rpm onder de 2000 met standaard bios, maar dat zal wel niet het geval zijn met een delta!!! 
Zitten er wel drie draadjes aan de delta?
Zitten er wel drie draadjes aan de delta?
je moet het eens proberen door een cmos reset te doen... ik heb een kt7-a en ik had eerder ook wat troubles maar nu niet meer
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Misschien een tikkie simpel maar wie weet is de cpu wat los gekomen in de socket en maakt ie geen geweldig contact meer ?
NeeZitten er wel drie draadjes aan de delta?
Ow, bij de losse fan staat dit op de pagina van de OC-shop :
Op het plaatje bij de combinatie tel ik er 3.Because of the 2-wires; there can be a problem using it in combination with the Abit KT7A(-RAID) because there is no RPM wire.
Dat leek niet te werken, maar dat was een probleem met de fan1-connector, één of ander beveiliging.je moet het eens proberen door een cmos reset te doen... ik heb een kt7-a en ik had eerder ook wat troubles maar nu niet meer
Das te simpel jaMisschien een tikkie simpel maar wie weet is de cpu wat los gekomen in de socket en maakt ie geen geweldig contact meer ?
Al zoekende op i-net er achter gekomen dat als ik de io-core naar 3,4 zet ipv 3,3 mijn Asus V7700 stabieler wordt. Nooit geweten dat er problemen waren met de uitvoering met sjippies aan twee kanten van de kaart. Die heb ik natuurlijk weer.
Hij boot nu wel op 110X10 en 105X10 (de Asus was dus eerder de zwakke plek), maar win2k crasht toch binnen 5 minuten. Ik heb em opgevoerd naar 3,5 maar dat heeft ook geen reultaat (verder durf ik niet te gaan want hier heb ik me nog nooit in verdiept).
Hij draait in elk geval nu weer goed op 1Ghz, 3 hele graden gewonnen
Allemaal bedankt voor de geestelijke bijstand
Pagina: 1