Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.
Op alle pc's bij een klant van mij wordt geen printer notificatie(icoontje rechtsonderin) weergeven. Deze pc's hebben allemaal SP2, 1 pc heeft nog SP1 en daar werkt het wel.
Ik heb het stappenplan uit KB308217 al gevolgd maar die opties stonden allemaal al aan. Ook in het register staan de instellingen m.b.t. dit onderwerp goed.

Als ik in de printer que kijk dan zie ik wel alle opdrachten tevoorschijn komen. Als ik dan kijk bij rechtermuisknop>start>eigenschappen>tabblad taakbalk>niet actieve.... aanpassen.
Dan zie ik helemaal onderin netjes het printer icoontje staan met 0 documenten in de wachtrij, terwijl er wel documenten in de wachtrij staan in de printer que? Het lijkt er dus op dat het printer icoontje wat ik zie voor een andere printer de notificaties weer geeft.

Extra info:
Het gaat om een HP Laserjet 5000N, de printer wordt gedeeld via de server.
Er wordt gebruik gemaakt van de nieuwste PCL5 drivers. De PCL6 driver heeft het zelfde probleem, maar is geen optie omdat het printen vanuit Autocad daardoor heel erg langzaam gaat.(die heeft meer moeite met grijswaarden ofzo)
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Print hij wel of niet?
Lukt een test print wel op de desbetreffende printer?

Hoeveel printers staan er aangesloten op die computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Er wordt wel netjes geprint. Een test print lukt ook. Er staat 1 printer op de server aangesloten die wordt dan gedeeld naar de clients.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Kan iemand hier zijn licht nog even over laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Is het niet standaard gedrag ? Ik merk zelf dat als de job al bij de printer is aangegeven en IN de printer in de buffer staat, dit wordt beschouwd als afgedrukt. De job is imemrs al uit de lokale printspooler en ook uit de printspooler op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Het punt is juist dat er helemaal geen notificatie te zien is.

Pagina: 1