Vaak bij het opslaan krijg ik een foutmelding en de vraag of ik het wil versturen naar microsoft. Hoe kom ik hier vanaf? Ik werk met Windows Professional en Netwijs C3LO Voor zo ver ik weet heeft opnieuw installeren geen zin omdat er teveel kwa instellingen blijven staan. Ik heb gezocht op google en op tweakers, maar ik kon niet iemand vinden die voor dit probleem een oplossing heeft.
Misschien dit*:
Rechter muisknop op Deze Computer --> Systeemeigenschappen --> tabblad 'Geavanceerd' --> knop 'Fouten melden' ergens onderaan --> vink uit: 'Fouten melden voor...programma's
* Ik neem aan dat het Windows XP Professional is
Rechter muisknop op Deze Computer --> Systeemeigenschappen --> tabblad 'Geavanceerd' --> knop 'Fouten melden' ergens onderaan --> vink uit: 'Fouten melden voor...programma's
* Ik neem aan dat het Windows XP Professional is
Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.
Verwijderd
In de foutmelding staat natuurlijk ook informatie. Zou je die hier eens kunnen neerzetten? Gewoon de meldingen uitzetten zoals hierboven aangeraden wordt kan natuurlijk wel, maar je neemt daarmee de oorzaak van je probleem niet weg.
Vraag je nu hoe geen info te versturen over de crash (zie Black Hawk), of wat me heel erg veel interessanter lijkt: hoe er van af te komen?
Als dat eerste zijn we er, als dat tweede zullen we veel meer info nodig hebben, met name inderdaad de specifieke melding: plus wat er in het event log staat plus enige relevante instellingen, omstandigheden zoals waarnaar wordt opgeslagen (rechten? virusscan?), etc. Wat sla je eigenlijk waar op?
(Hoe) grijpt C3LO in in Office -> opslaglocatie, extra knoppenbalken, overnemen hele GUI? Ik ken de naam, maar meer ook niet
Als dat eerste zijn we er, als dat tweede zullen we veel meer info nodig hebben, met name inderdaad de specifieke melding: plus wat er in het event log staat plus enige relevante instellingen, omstandigheden zoals waarnaar wordt opgeslagen (rechten? virusscan?), etc. Wat sla je eigenlijk waar op?
(Hoe) grijpt C3LO in in Office -> opslaglocatie, extra knoppenbalken, overnemen hele GUI? Ik ken de naam, maar meer ook niet
offtopic:
Bij je vorige topics was het ook niet meteen duidelijk wat precies de situatie was. Probeer daar dus ajb een volgende even op te letten, lees je topicstart voor publicatie nog eens door en vraag je af of een buitenstaande voldoende info heeft.
Bij je vorige topics was het ook niet meteen duidelijk wat precies de situatie was. Probeer daar dus ajb een volgende even op te letten, lees je topicstart voor publicatie nog eens door en vraag je af of een buitenstaande voldoende info heeft.
[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 12-04-2008 11:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)