Kan iemand mij uitleggen wat hier mis mee is?

Pagina: 1
Acties:

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Topicstarter
Het is mij een raadsel waarom onderstaand topic meteen een slotje kreeg.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/128651

Er wordt meteen geroepen het onzin forum is gesloten.
Maar IMHO is het een normale vraag, kan iemand mij uitleggen wat de motivatie is hiervan?

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Het is wel een normale vraag maar niet echt serieus genoeg voor SG vind ik.

Maar als ik toch moet zeiken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/128118 van LLewella (ofzoiets) is ook een bullshit topic die gewoon openblijft en de modjes lekker mee doen en anderen modjes/adjes er niks tegen doen. Lijkt me niet het goede voorbeeld geven. Dacht zelf dat de regels iets soepeler zijn geworden omdat er meer onzinthreads waren gisternacht maar bleek achteraf niet zo te zijn.:)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op zaterdag 17 februari 2001 23:33 schreef Marius het volgende:
Het is wel een normale vraag maar niet echt serieus genoeg voor SG vind ik.

Maar als ik toch moet zeiken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/128118 van LLewella (ofzoiets) is ook een bullshit topic die gewoon openblijft en de modjes lekker mee doen en anderen modjes/adjes er niks tegen doen. Lijkt me niet het goede voorbeeld geven. Dacht zelf dat de regels iets soepeler zijn geworden omdat er meer onzinthreads waren gisternacht maar bleek achteraf niet zo te zijn.:)
Enige hypocrisie is hen idd niet vreemd.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
d-frag,
IMHO kan de topic die jij aangeeft alleen maar uitdraaien op een opsomming. Dat soort topics waren in de kroeg al ongewenst, en in SG dus al helemaal. Ik ben het er wat dat betreft mee eens dat ie op slot is gegaan.

Of de topic van Llewella er wel mee door kan, tja... Ze vraagt in principe commentaar op haar nieuwe look. SG op het randje denk ik. Tegen dat soort topics heb ik persoonlijk (let wel, persoonlijk) geen bezwaar. Dat zijn nou het soort luchtige topics met de potentie om in een leuke discussie uit te monden, die je denk ik nog wel moet toelaten. Niet omdat ze modje is, maar omdat dus potentie tot een leuke discussie in mijn ogen.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Ik vind het een twijfelgeval. Op zich geen onzin. Maar dat van die opsomming kan ik me bij aansluiten.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik vind het (bij uitzondering) nu eens niet terecht dat een topic werd gesloten. Er werd duidelijk meer gevraagt dan een simpel opsomlijstje...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind t idd ook geen OF gehalte hebben.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik zat een beetje te dubben.. Ik gooi hem open, maar ik hou het in de gaten; als het een opsomming wordt, gaat ie onherroepelijk weer dicht.

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 23:37 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Enige hypocrisie is hen idd niet vreemd.
Geen enkele menselijke eigenschap is de modjes vreemd... het zijn tenslotte Modjes ... met een M van Mensen niet met een G van Godjes ;)
Pagina: 1