[Time Capsule] kan geen verbinding maken met Xbox 360*

Pagina: 1
Acties:

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 12:49
Sinds een week ben ik ook de trotse bezitter van de TC. Moet zeggen dat ik het een fijn apparaat vind en dat het backuppen er makkelijk is zo. Ook het storen van andere data is erg goed te doen. Echter heb ik wel een probleem en dat is dat hij niet werkt met de XBox 360. Wanneer ik naar een draadloos netwerk zoekt vind hij deze ook wel. Ik vul dan de WPA/WPA2 key in en tijdens de test geeft hij aan dat hij niet kan connecten. Dit is wel erg vreemd want alle andere apparaten (PS3, PSP, Wii, Laptops, iPhone) werken wel gewoon. Iemand een idee?

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-02 22:33

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

vlesierse schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:08:
Echter heb ik wel een probleem en dat is dat hij niet werkt met de XBox 360. Wanneer ik naar een draadloos netwerk zoekt vind hij deze ook wel. Ik vul dan de WPA/WPA2 key in en tijdens de test geeft hij aan dat hij niet kan connecten. Dit is wel erg vreemd want alle andere apparaten (PS3, PSP, Wii, Laptops, iPhone) werken wel gewoon. Iemand een idee?
Apple heeft het niet zo op MS ;)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Deze twee reacties zijn afgesplitst van Time Capsule: Discussie en Ervaringen. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:34
Heb er gisteren ook naar lopen zoeken vanwege een eventuele aanschaf. Als je binnen de apple discusion forums zoekt dan vind je meer topics over dit probleem. Blijkt dat het wireless niet mogelijk is, of je moet er een gaming adapter van 100,- tussen zetten. Wired zou wel mogelijk zijn...

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 12:49
Zie het zelf niet echt zo zitten om een nieuwe wireless adapter aan te schaffen. Deze had me al € 70,- gekost (dat ik zo uit mijn hoofd weet). Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om mijn oude router op de TC aan te sluiten en via zijn wireless te connecten. Het liefst heb ik dat natuurlijk niet ;-)

Weet er iemand of deze problemen zich ook voor doen bij de Airport Extreme?

Hoop dat Apple hier wat op de korte termijn mee gaat doen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je kan ook ineternet connectie delen op je laptop, kabel naar je xdoos doen en dan wireless gamen. Het is een omweg maar heeft mij wel 80 euro bespaard op zo een adapter :P (voor de keren dat ik ff online wil ;) )

Xbox Live ID:Notna8310

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 10:28
vlesierse schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:47:
Zie het zelf niet echt zo zitten om een nieuwe wireless adapter aan te schaffen. Deze had me al € 70,- gekost (dat ik zo uit mijn hoofd weet). Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om mijn oude router op de TC aan te sluiten en via zijn wireless te connecten. Het liefst heb ik dat natuurlijk niet ;-)

Weet er iemand of deze problemen zich ook voor doen bij de Airport Extreme?

Hoop dat Apple hier wat op de korte termijn mee gaat doen.
Nee de 360 doet het ook niet met de extreme. Ze geven elkaar de schuld. Andere apparaten doen het wel op de AEBS & TC dus lijkt mij dat het aan MS ligt en niet aan apple. Ik heb maar een draadje gelegd tussen de 360 en AEBS.

De 360 schijnt allerlei problemen te hebben met oa WPA op N routers. Hierdoor heb ik een wireless adapter te koop staan: click O-)

[ Voor 9% gewijzigd door lowfi op 10-04-2008 12:59 ]

Pagina: 1