[Hulp] Keuze bij hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• NilsVG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2025

NilsVG

GoT n00bie

Topicstarter
Oi!

Ik ben dus Nils, nieuw hier, weet veel af van de PC, maar niet veel van hardware. Toch wil ik graag eens mijn eigen PC bouwen. Daarom vraag ik jullie hulp, om een n00b zoals mij te helpen ;) .
Mijn pc zou ik gebruiken voor o.a. muziek & video, surfen, gewoon school werk maar ook (web) development en gamen. Ik heb wat liggen rondkijken en heb wat hardware gekozen dat me goed lijkt voor mijn pc. Hier is de lijst:Nu is mijn vraag: zijn er stukken hardware die ik moet vervangen, omdat ze gewoon echt niet kunnen (problemen met moederbord ofzo). Of zijn er juist stukken waarvan je zegt: "Ik zou toch iets anders nemen."
En heb je nog tips voor tijdens het bouwen?

Alvast bedankt!

P.S.: Go easy on me, ben hier nieuw, en zoals ik al zei ben ik n00b als het aankomt op hardware. Werk al heel mijn leven op laptop dus jah :P

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de CSL FAQ, speciaal Ik wil een nieuwe PC kopen, welke? en het Best Buy Guide topicoverzicht. Met die FAQ artikelen en het zoeken op het forum kun je het zelf uitzoeken :) .
NilsVG schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:04:
P.S.: Go easy on me, ben hier nieuw, en zoals ik al zei ben ik n00b als het aankomt op hardware.
Dan ben je hier aan het goede adres. Als je goed je best doet kun je hier ontzettend veel leren, alleen wordt het niet aangereikt, maar moet je er zelf achteraan ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• NilsVG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2025

NilsVG

GoT n00bie

Topicstarter
Die faq had ik dus niet gezien.
Sorry dus, maar zal het eens goed bekijken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NilsVG schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:12:
Die faq had ik dus niet gezien.
Sorry dus, maar zal het eens goed bekijken.
Tip: "boodschappenlijstjes" zoals je nu postte vallen buiten de policy van CSL, en min of meer heel GoT. Er wordt meestal gezegd dat een tweaker zelf kan beslissen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nouja, dan is het duidelijk. :) Er staan bij ieder subforum een aantal topics bovenaan met icoontjes als Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/Faq_off.gif. Je wordt geacht deze even snel door te nemen voordat je in dat subforum een topic opent. De kans is namelijk groot dat je vraag hier al wordt beantwoord. :)

Dit topic is gesloten.