Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik krijg niet de juiste afspeelvolgorde bij mijn video's op mijn Xiron Mp3/media player. Ik heb bijv nu 3 video's eropstaan en die spelen zich zo af: 164, 163,165. Hij lijkt ze dus random te sorteren, ik zal er eens meer video's opzetten, kijken watvoor plaatje daaruit komt.
Ik wil dat het nummeriek goedloopt in de mp3.

In de mp3 zelf is hier geen optie voor.
In de handleiding staat hier ook niks over. Ik heb geprobeerd in de settings te kijken maar daar zie ik niks interessants, in windows verkenner staan de nummers nummeriek juist.

Hoe zorg ik ervoor dat de video's nummeriek juist afspelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Reconhell op 09-04-2008 22:54 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De nummers "164" "163" en "165" zijn de filenames? Ik zou overigens verwachten dat zo'n Xiron ding zomaar wat doet. Ik weet niet of je kan synchroniseren met programma's als WMP? Dat wil nog wel eens helpen om een bepaalde volgorde aan te brengen. Maar bij een dergelijk apparaat verwacht ik persoonlijk niks.

• Reconhell
Ja de file names, ik heb nu meer bestanden gekopieerd, ze staan nu zo:

164
163
165
166
167
168

Afspeellijstje in windows media player gemaakt, gekopieerd, en niks veranderde.

Ik zal eens verder kijkje nemen in WMP met dat syncronisheren, dat is nieuw voor me.

• RoD
  • Niet online

RoD

Kopieër je een aantal tegelijk, of doe je ze een voor een? Dus eerst file 163, daarna 164, 165, enz.. Kan best zijn dat hij ze afspeelt op volgorde van het erop zetten, maar dat kan ik zo uit je post niet opmaken.

• Reconhell
Dat zou het misschien kunnen, ik ga dat even uitproberen, trouwens ik heb dit probleem ook met muziek altijd op mn oude mp3 speler, ik neem dus dan maar aan dat dit het is. Maar het syncroniseren ziet er naar uit dat het lukt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is dat 163 de complete filenaam? Hernoem ze eens in DOS, zodat ze verzekerd niet meer dan 8+3 tekens zijn.

Verder: kijk eens naar de ID-tags, misschien sorteert het ding op ID-tags ipv filenamen, en als die verkeerd staan of wisselend zijn, dan ben je het haasje als je die intact laat.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RoD
  • Niet online

RoD

Op ID-tags sorteren en dan filenames weergeven klinkt mij erg onlogisch in de oren. Maar het is een mogelijkheid :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:14:
Op ID-tags sorteren en dan filenames weergeven klinkt mij erg onlogisch in de oren. Maar het is een mogelijkheid :)
Lijkt mij ook onlogisch, maar ik zie de TS nergens exact zeggen dat er filenamen worden weergegeven in de speler (want het houdt nog niet over van nauwkeurige info). Maar ja, spelers van de Blokker, wie weet wat daar voor software op staat ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1