[Mail] bijlage opmaak wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Als je een bijlage (foto, pdf etc.) toevoegt zet mail ze gelijk als afbeelding in de mail. Is er een manier om dit zoals outlook / online gmail te doen (veld met files die toegevoegd zijn). Ben dr namelijk niet zn fan van als alle bijlages ook visueel gepresenteerd worden in de mail...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Civic519 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:42:
Als je een bijlage (foto, pdf etc.) toevoegt zet mail ze gelijk als afbeelding in de mail. Is er een manier om dit zoals outlook / online gmail te doen (veld met files die toegevoegd zijn). Ben dr namelijk niet zn fan van als alle bijlages ook visueel gepresenteerd worden in de mail...
Weet niet welk programma op een Apple, maar gewoon platte tekst email ipv HTML kiezen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Pixeldude
gambieter schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:43:
[...]

Weet niet welk programma op een Apple, maar gewoon platte tekst email ipv HTML kiezen?
nope, laat hij nog steeds een afbeelding zien.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Civic519 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:46:
[...]

nope, laat hij nog steeds een afbeelding zien.
Is dat niet gewoon een preview van het attachment? Stuur het naar jezelf en kijk via webmail hoe het eruit ziet :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Pixeldude
gambieter schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:56:
[...]

Is dat niet gewoon een preview van het attachment? Stuur het naar jezelf en kijk via webmail hoe het eruit ziet :)
Het gaat mij nou juist om de preview :) ik vind het namelijk niet echt lekker werken zo.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Civic519 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:44:
Het gaat mij nou juist om de preview :) ik vind het namelijk niet echt lekker werken zo.
Ah, ik dacht dat het om de ontvanger ging :) . Dan kan ik je als non-Apple niet verder helpen, succes.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je rechtsklikt op de attachment, kun je "View As Icon" kiezen. Als je een apart veld wilt hebben voor attachments zul je een plugin voor Mail moeten vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Pixeldude
Bedankt, dat is in ieder geval beter dan de standaard van mail. :)
Daedalus schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:48:
Als je rechtsklikt op de attachment, kun je "View As Icon" kiezen. Als je een apart veld wilt hebben voor attachments zul je een plugin voor Mail moeten vinden.
Boven genoemde plugin kan dat automatisch voor je doen. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Pixeldude op 10-04-2008 12:00 ]

Pagina: 1