Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Hoe stel ik dit in, moet dit met speciaale software? of is dit gewoon niet mogelijk?

Ik heb namelijk ook film episodes erop staan en die draaien zich niet op 1 volgend af. Terwijl ze wel op naam gesorteerd zijn in windows verkenner, 1,2 ,3 enz. maar hij draait dus bijv 2, 3 en dan 1.

Ik heb een gewone mp3 blokker merk die ook video's kan afspelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Reconhell op 09-04-2008 22:32 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In Windows, of op een speciale speler? Je bent erg vaag, geef wat meer informatie.

Enne, Windows Verkenner laat de lange filenaam zien, kijk maar eens naar de korte 8+3 naam om te zien hoe ze "echt" heten (en wat waarschijnlijk gezien wordt door een mp3-speler)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

kan je geen playlists maken in wmp of winamp of iTunes en deze in je spelertje slepen?
idd erg vage info :P

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
In windows staan ze op volgorde van nummer. op de mp3 niet.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik snap bijzonder weinig van wat je nu eigenlijk wilt. Ik begrijp dat het iets is met de afspeelvolgorde van je video's.. maar zonder informatie over welke speler je hebt, wat de handleiding zegt, wat je zelf al geprobeerd hebt en hoe de speler de files dan wél sorteert kunnen we je niet helpen.

Aangezien het niet de eerste keer is dat je op je topicstarts gewezen bent, zou ik je vriendelijk eens willen verzoeken Het algemeen beleid nog eens aandachtig door te lezen. We verwachten namelijk wel wat meer van topicstarts dan dat je hier laat zien.

Dit topic is gesloten.