Toon posts:

wachtwoord ingevoerd en kan niet meer werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers
Norton commander deelde mee dat ik een zwak windows wachtwoord had. Ik voerde een wachtwoord in. Nu kan niemand zijn gebruikersaccount meer openen. Het ingevoerde wachtwoord werkt hier niet. Heeft iemand goede raad?
Bij voorbaat veel dank, Cristie

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met een volledige beschrijving van je software (Norton Commander? Internet Security of Antivirus of zo?), Windows versie, instellingen, en wat je precies gedaan hebt. Al eens geprobeerd met de CapsLock aan?

Om nu iets te zeggen moet de lezer helderziend zijn, en dat gaat niet lukken hier ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Theuno

Da Devil Crew

Norton Commander hoort niet te gaan klagen over zwakke wachtwoorden, ook andere antivirus programma's niet. Ze horen namelijk je wachtwoord niet te loggen/te weten.

Waarschijnlijk kan je het herstellen met een boot cd met rescue mogelijkheden, bijvoorbeeld: www.ubcd4win.com/

Moet je wel even zelf maken. Hier zit ook een virusscanner in, kan je gelijk even controleren wat er mis ging :)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

En als het over een wachtwoord gaat van een user-account in Windows zou je hem kunnen verwijderen via het Administrator account.

☻/
/▌
/ \

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03 15:19
Kixtart schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:06:
En als het over een wachtwoord gaat van een user-account in Windows zou je hem kunnen verwijderen via het Administrator account.
Dat is ook mogelijk als het gaat om een admin-account? Zolang er maar een andere administrator account beschikbaar is kan dit prima :)