[PHP] XML Schema 1.1+ en/of XSLT 2.0 support

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 02:32
Via Google en sites die ik via google kon vinden, heb ik geen antwoord kunnen vinden op de vraag of het vandaag de dag al mogelijk is om m.n. XML Schema 1.1 support te krijgen in PHP. Dan bedoel ik met reeds bestaande source of binaries.

Ik heb de website van XMLSoft doorzocht, maar kan hier niets vinden over XML Schema 1.1, sowieso niets over versies van ondersteunde 'talen'. Graag zou ik uitgebreidere mogelijkheden willen gebruiken dan XML Schema 1.0 biedt. SchemaPath, Relax NG en Schematron zijn geen opties, omdat ik bij de standaards wil blijven i.v.m. business compatibiliteit. Een eigen extensie schrijven en deze d.m.v. XSL meecompileren zou een nood-oplossing kunnen vormen, maar is niet gewenst.

Heeft iemand hier al ervaring mee of weet informatie hoe dit mogelijk ondersteund kan worden? Ik zou er vlot mee aan de slag willen, omdat een huidige project is vastgelopen vanwege de beperkingen van XML Schema 1.0 :'(

XSLT 2.0 zou ook mooi zijn, maar is niet de rede waarom ik dit topic open. Tips hierover zijn natuurlijk welkom!