Al enige tijd valt onze internetverbinding regelmatig weg. Echter de laatste weken komt het nog vaker voor. Zelf heb ik het idee ( maar.....ik ben maar een leek ! ) dat het misschien een "conflict" kan zijn tussen het modem en de router ????
We hebben een modem ( speedtouch 510 ) en een router ( level one ). Hierop zijn 3 pc's aangesloten. Adsl verbinding. Als ik op mijn pc het adres van mijn router intik, kan ik hiervan de gegevens bekijken. Mij valt dan al op dat de datum en tijd helemaal niet goed staan ( donderdag 1 juli 2004 0:24:26 ) Hier zal het wel niets mee te maken hebben, maar raar is het wel. Dus mijn vragen:
- Hoe kan ik die datum/tijd aanpassen ? ( Mij is het nl nog niet gelukt )
- Iemand enig idee wat ik moet controleren om na te gaan of alles goed staat in modem/router ?
Ik ben zoals gezegd maar een leek, dus svp geduldig met me zijn !
We hebben een modem ( speedtouch 510 ) en een router ( level one ). Hierop zijn 3 pc's aangesloten. Adsl verbinding. Als ik op mijn pc het adres van mijn router intik, kan ik hiervan de gegevens bekijken. Mij valt dan al op dat de datum en tijd helemaal niet goed staan ( donderdag 1 juli 2004 0:24:26 ) Hier zal het wel niets mee te maken hebben, maar raar is het wel. Dus mijn vragen:
- Hoe kan ik die datum/tijd aanpassen ? ( Mij is het nl nog niet gelukt )
- Iemand enig idee wat ik moet controleren om na te gaan of alles goed staat in modem/router ?
Ik ben zoals gezegd maar een leek, dus svp geduldig met me zijn !