Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een vriend van mij Vista heeft, en wij weer skype gebruiken, hoor ik alles wat zijn speakers weergeven. Dus als hij een muziekje aanzet, hoor ik dat alsof zijn microfoon dit doorgeeft aan mij.
Een andere vriend heeft hetzelfde sinds hij Vista heeft, het lijkt me dan ook dat dit een functie van Vista is. Kan je dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

job

Bij de geluidsopties kan je kiezen welke input je gebruikt als recording device.
Hij selecteert daar microfoon en het moet weer ok zijn.

Of, zijn microfoon is gewoon vrij gevoelig en vangt de muziek op die hij afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat eerste zal ik hem laten proberen, en dat tweede is het zeker niet, hij speelt het geluid namelijk op een headset af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een optie om een koptelefoon te gebruiken ;) dan heeft niemand last van elkaars "omgevings" geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:43:
Misschien een optie om een koptelefoon te gebruiken ;) dan heeft niemand last van elkaars "omgevings" geluid
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:42:
Dat eerste zal ik hem laten proberen, en dat tweede is het zeker niet, hij speelt het geluid namelijk op een headset af.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:24:

Een andere vriend heeft hetzelfde sinds hij Vista heeft, het lijkt me dan ook dat dit een functie van Vista is. Kan je dit uitzetten?
Meer een WC vraag dus.

schop!

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:15
Wat voor geluidskaart gebruik je?

Ik weet dat Creative een optie heeft genaamd: Wat men hoort.
Dit geeft hetzelfde effect.

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft dus een creative ;)
Pagina: 1