GoedenAvond.
Ik zou graag voor iemand een aantal fotos willen terug halen die op een powerbook
(geen intel) zijn opgeslagen.
Wat er daarna gebeurt is is niet echt duidelijk.
Wat ik wel weet is dat ze niet meer op de hardeschijf staan.
Heb een aantal programas gebruikt, maar weinig tot geen terug weten te krijgen.
Wat ik wel terug heb kunnen halen, was voornamelijk heel veel dubbele fotos.
De programas die ik gebruikt heb, zijn het volgende:
Data.Rescue.II voor de mac
MediaREC.v4
E-image Recovery
Zijn er nog andere tools die gebruikt kunnen worden voor het terug halen van de files?
Het zijn *.cr2 bestanden, gemaakt met een canon.
Een andere vraag, is het mogelijk om bij een hergebruikte compact flash card de bestanden terug te halen?
Dat is het enigste wat ik nog niet gedaan heb...... (en evnt andere tools voor de mac).
Heb de beschikking over zowel een pc als een mac (hardeschijf kan ik niet uit de originele powerbook halen)
thx.
ps: weet niet zeker of deze topic hier hoort of in opslag. Aangezien het over een mac gaat, plaats ik het hier....
Ik zou graag voor iemand een aantal fotos willen terug halen die op een powerbook
(geen intel) zijn opgeslagen.
Wat er daarna gebeurt is is niet echt duidelijk.
Wat ik wel weet is dat ze niet meer op de hardeschijf staan.
Heb een aantal programas gebruikt, maar weinig tot geen terug weten te krijgen.
Wat ik wel terug heb kunnen halen, was voornamelijk heel veel dubbele fotos.
De programas die ik gebruikt heb, zijn het volgende:
Data.Rescue.II voor de mac
MediaREC.v4
E-image Recovery
Zijn er nog andere tools die gebruikt kunnen worden voor het terug halen van de files?
Het zijn *.cr2 bestanden, gemaakt met een canon.
Een andere vraag, is het mogelijk om bij een hergebruikte compact flash card de bestanden terug te halen?
Dat is het enigste wat ik nog niet gedaan heb...... (en evnt andere tools voor de mac).
Heb de beschikking over zowel een pc als een mac (hardeschijf kan ik niet uit de originele powerbook halen)
thx.
ps: weet niet zeker of deze topic hier hoort of in opslag. Aangezien het over een mac gaat, plaats ik het hier....