Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:30

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
Ik heb nu een sinds een maand mijn eerste Windows Mobile telefoon. Geweldig wat allemaal meer kan vergeleken met traditionele telefoons. Het enige wat mijn PPC niet kan en mijn oude mobieltje wel, is synchroniseren via syncml. Microsoft gaat er van uit dat iedereen òf een exchange server draait òf altijd een laptop met activesync bij zich geeft. Ik wil net als mijn oude telefoon, draadloos, mijn contacten, agenda en taken kunnen synchroniseren met mijn mailserver. Applicaties die ik geprobeerd heb zijn:
  • Funambol,
    synchroniseert bij mij alleen het eerste contact, agendaitem en taak. Bij elke volgende synchronisatie wordt dit item dubbel toegevoegd.
  • TTSync,
    ondersteunt alleen een paar standaard online diensten, ik wil mijn eigen server gebruiken.
  • Synthesis SyncML,
    werkt al redelijk. Alleen maakt het een rommel van de contacten. Het synchroniseert zakelijke nummers bijvoorbeeld naar assistent nummers en andersom waardoor nummers dubbel bij een contact staan. Ook synchroniseert het de contact-afbeeldingen niet.
Buiten deze clients kan ik bijna geen andere vinden (geen met trial versie in ieder geval). Heeft iemand andere clients in gebruik en is daar tevreden over? Anders zit er niets anders op dan elke dag een keer de PPC aan de computer te hangen...

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

Ik ben ook opzoek naar een SyncML client, jij noemt er al 2 meer als ik had gevonden maar zo te horen heb je er niet zo gek veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Emoze is volgens mij een optie