"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Geen idee, maar hier http://www.ntcompatible.com/n.shtml worden mogelijke oplossingen aangedragen. Misschien heb je er wat aan...
Succes!
Succes!
Bedankt! Maar daar had ik inderdaad ook al gekeken. Het blijkt dat het spel in Windows 2000 bijna 1GB geheugen probeert te krijgen
Heb nu buiten het spel om een patch geinstalleerd en het werkt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik het eerst verrot beeld in w2k ( bij tnfs5 dan he ) ik heb w2k eraf gedonderd , en in windows 98 de VIA drivers geinstalleerd ( die stond op de driverCD van me mobo )
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
bij mij runde ie netjes.. alleen serieus trager (nog steeds speelbaar) dan in win98..
noujah.. dualboot dan maar he
noujah.. dualboot dan maar he
Oke het werkt hiero onder win2k alleen het beeld is fucking lelijk
text is bijna onleesbaar
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Had ik me toch bijna UTFS geroepen als ik niet naar de datum gekeken had 
Maar goed, voor de onwetende zieltjes: NFS5 werkt inderdaad niet onder 2k en XP. Ik heb nu even geen zin om topics daarover op te zoeken, maar er zijn er zeker wel 50
Er zijn twee oplossingen: gimme.dll verwijderen, maar dan werkt multiplayer niet meer. Of je kunt je swapfile locken op bijv. 256 of 512 mb. Dwz als minimum 512mb instellen, en ook als maximum. Dan werkt hij probleemloos
Vergeet het spel ook niet effe te patchen naar v3.5.
Maar goed, voor de onwetende zieltjes: NFS5 werkt inderdaad niet onder 2k en XP. Ik heb nu even geen zin om topics daarover op te zoeken, maar er zijn er zeker wel 50
Er zijn twee oplossingen: gimme.dll verwijderen, maar dan werkt multiplayer niet meer. Of je kunt je swapfile locken op bijv. 256 of 512 mb. Dwz als minimum 512mb instellen, en ook als maximum. Dan werkt hij probleemloos
Vergeet het spel ook niet effe te patchen naar v3.5.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[topic=455919/1/50]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.