Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 09:34
Hallo,

Als het goed is heeft vodafone (waarbij ik een abbo heb) tegenwoordig landelijke dekking met UMTS. Ook mijn telefoon zou dit moeten ondersteunen. In de grote plaatsen pakt hij dat ook, maar thuis niet.
Daar pakt hij het standaard GSM signaal.

Mijn telefoon heb ik ingesteld op dual mode. Pakt de telefoon dan het sterkste signaal (dus als gsm sterker is dan GSM i.p.v. UMTS?

Zo ja, kan ik ook UMTS only instellen om te kijken of er wel umts-dekking is?
Deze optie kon ik niet in de handleiding, en kon het ook niet in het menu vinden. Is er misschien een softwareupdate geweest?

Volgens vodafone zou de UMTS dekking er overigens wel moeten zijn.

Alvast bedankt voor de reacties.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:07
Volgens de handleiding kun je bij Netwerk gewoon kiezen tussen dualmode, umts en gsm.
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6280_UG_en.pdf
Pagina 71

[ Voor 30% gewijzigd door Krypt op 09-04-2008 14:44 ]

Pvouput live

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 09:34
hmm. Niet in mijn telefoon. Dan moet er haast wel een update zijn, of vodafone met de software hebben aangepast. Zal eerst eens verder zoeken naar een update (btw. ik had de papieren handleiding bekeken en kon het daarin niet vinden.)

Bedankt voor de reactie

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Volgens mij pakt ie UMTS indien dit beschikbaar is en anders GSM. Dus ook een zwak UMTS signaal zal hij gebruiken.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit had je ook gewoon in je handleiding kunnen lezen. Zoals je nu merk, zit die optie niet in jouw, door Vodafone aangepaste Nokia 6280. Ga even naar een Nokia Care Point, daar kunnen ze je firmware updaten.

Lees daarna nog even je handleiding, dan weet je ook hoe je `m moet instellen. :)

Verdere vragen mogen, nadat je de handleiding heb gelezen, ook in het algemene topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.