Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software om geavanceerde pie-charts te maken

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ben op zoek naar software waarmee je net wat complexere pie-charts kan maken dan met Excel. Zo wil ik bijvoorbeeld de tekst van de taartpunten in de lengterichting,
http://prioritiesnh.com/m...riorities_pie_labeled.jpg
en zou ik het liefst subtaartpunten willen gebruiken die bijvoorbeeld van lengte verschillen. Ik heb dit nog nooit gezien, het enigste wat ik kan bedenken is AutoCAD, maar dat is een pokkewerk (alles moet handmatig).
Is hier handige software voor?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hangt een beetje van je bron data af, maar kijk eens naar software omgevingen ala business objects?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Probeer anders SmartDraw eens?

• tbenschop2
Bedankt voor de reacties. Uiteinodelijk heb ik toch maar AutoCAd gebruikt en kon er precies mee maken wat ik wilde. Alleen als ik nu wat moet veranderen dan heb ik een probleem. Vooralsnog klopt alles gelukkig.

• tbenschop2
Vond het nog wel leuk om even het resultaat te showen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/timenpetra/Untitled-1.jpg

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tbenschop2 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:24:
Vond het nog wel leuk om even het resultaat te showen:
[afbeelding]
Ok, dat is wel de meest gecompliceerde piechart die ik heb gezien tot nu toe. 100% AutoCad?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Als taartgrafiek in een presentatie is dit hopeloos, maar ik ga er van uit dat het een ander doel gaat krijgen. Is het de bedoeling dat de ringen ten opzichte van elkaar kunnen draaien?

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Had je dit niet kunnen maken door multipele pie charts mt steeds kleinere radius over elkaar heen te leggen? 't ziet er in ieder geval erg ingewikkeld uit, dus 't zal wel niet zo simpel zijn. Kan graphviz zoiets eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 19-04-2008 09:06 ]

• tbenschop2
@Sandertje!: Heb ook Photoshop gebruikt.
@Arthas: Verklaar je nader? (hopeloos?)

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat jij zoekt in Powerplay/Transformer van Cognos. Dit is software voor taktisch en strategisch management. Niet met alle versies maar wel met een paar kun je zeer gedetaileerde pie-charts en vele andere charts mee maken. Google is your friend. ;)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Pagina: 1