Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] Actuele prijs wordt verwijderd bij aanpassen ad

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 12:56

Bravo

Second Best

Topicstarter
Net heb ik een vraag advertentie geplaatst Gevraagd: DVI-HDMI convertor, maar omdat ik een foutje had gemaakt in de tekst wilde ik deze aanpassen. Na de aanpassing was de 'actuele prijs' onbekend geworden. Voor de zekerheid nog een keer de ad aangemaakt (Gevraagd: DVI-HDMI convertor II), om te kijken of het product misschien was verwijderd, maar hier staat dus wel een actuele prijs bij.

De fout treed volgens mij op bij het bewerken van de advertentie, waarbij de 'productnaam' automatisch wordt omgezet naar 'of eigen titel', waarbij de productlink naar de pricewatch verdwijnt.

Dit is dus na 2 keer checken gebeurd, ik kan wel verder gaan proberen, maar dan krijg jullie zoveel nep-ads, lijkt me ook niet echt wenselijk :+

Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:44

rob_erwt

What does this button do?

Ik heb er even een item van gemaakt in devtrack (http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3448). Zal er eens naar kijken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.