Ik heb al diverse distro's (ubuntu 7.1, 8.04, fedora 8, opensuse 10.3) live cd's geprobeerd te booten op mijn laptop, maar zodra deze op de accu zit start linux gewoon niet op. Hij hangt zichzelf op een willekeurig punt op. De ene keer na het configureren van netwerk adapter, de andere keer op een ander punt. De ene keer laat ie alleen een knipperend streepje zien, de andere keer blijft ie hangen op het laadbalkje van ubuntu. Zodra ik de laptop aan de oplader hang, start hij gewoon door.
De accu heb ik los gehad en daarna er weer op, maar nog steeds hetzelfde probleem. Wlan is met schakelaar uit te zetten, maar dat maakt ook geen verschil, Linux installeren maakt ook helemaal niets uit, hij blijft weigeren om te starten op accu.
Het gaat in dit geval om een Toshiba L30-10T die het volgens het laptoptestingteam van ubuntu zou moeten werken.
Waar ligt dit aan en belangrijker, wat kan ik eraan doen zodat ik er wel linux op kan draaien?
De accu heb ik los gehad en daarna er weer op, maar nog steeds hetzelfde probleem. Wlan is met schakelaar uit te zetten, maar dat maakt ook geen verschil, Linux installeren maakt ook helemaal niets uit, hij blijft weigeren om te starten op accu.
Het gaat in dit geval om een Toshiba L30-10T die het volgens het laptoptestingteam van ubuntu zou moeten werken.
Waar ligt dit aan en belangrijker, wat kan ik eraan doen zodat ik er wel linux op kan draaien?
NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR