Toon posts:

[XP] Nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mag/kan ik de originele Windows XP cd die ik bij mijn vorige computer heb gekocht installeren op mijn nieuwe computer zonder dat ik problemen krijg met Genuine Advantage en dat soort shit? Hij vervangt mijn vorige PC dus Windows staat maar op 1 computer tegelijk geinstalleerd. Het is de OEM versie.

Verwijderd

Nope, mag niet.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zerora

Ik Henk 'm!

Legaal betekent een nieuwe computer = nieuwe licentie. Maar er zijn natuurlijk ook minder legale oplossingen die ik hier niet ga noemen. ;)

Verder is dit gewoon een vraag die al door zovele gesteld is in wat voor vorm dan ook. En aangezien je verder geen moeite gestoken hebt in je startpost (zoeken en gegevens geven etc..) verwacht ik dat dit topic niet lang open blijft.

[ Voor 46% gewijzigd door Zerora op 09-04-2008 00:38 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

oem is nieuwe licensie, retail is gebruik lekker.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:13
Het mag niet maar kan wel: installen en je krijgt probleem met activatie(zit er dik in in ) >>>> bellen met Ms Nederland, als je geluk hebt word je gematst,bijv. door te zeggen dat je moederbord kapot was, je zal dan nieuwe activatiecode krijgen.

lukt het niet, dan ook niet janken maar nieuwe halen (nouja ik kan me GOED voorstellen dat je dan eigenlijk wel jankt ;) ).

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 09-04-2008 01:01 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met ^^.

Eigenlijk is dit een vraag die je met een beetje moeite en wat zoektermen zelf goed op kan lossen, en dat is wat ook in de Windows Clients - Policy staat bij het openen van een topic.
Nou snap ik best wel dat je graag een bevestiging wil hebben, maar jouw vraag komt met regelmaat voorbij en het antwoord is altijd hetzelfde.

Daardoor heeft het topic dan ook een discussiewaarde van 0.001% ofzo, enkel voor jezelf.

Bij elkaar opgeteld betekent dat er een slotje op komt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.