• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Ik heb een tijdje zitten zoeken, maar ik ben opzoek naar een redelijk leuk kastje.
Ik ben opzoek naar een kastje zoals de Airport Express van Apple (deze kan via wifi muziek rechtstreeks naar je hifi-set sturen), maar dan ook met de mogelijkheid om video door te sturen.

Met andere woorden. Als ik in bed lig met mijn laptop op schoot wil ik video en audio naar de tv kunnen sturen om zo een filmpje te kijken. Ik vroeg me af of deze bestaan, want ik heb ze nog niet kunnen vinden en eventuele topics hierover hebben het toch over iets anders of zijn van voor 2005.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:08

Garyu

WW

Dan heb je niet goed gelezen, er staan er meerdere in de topic lijst (Freecom, Popcorn-hour, Media Giant). Ze bestaan wel hoor :).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• CoiLive
Dan heb ik het misschien niet goed begrepen, maar ik wil dus NIET met een ander apperaat de boel beheren en ook niet ergens op inloggen? Bij de aiport expres heb je gewoon verbinding via wifi. Druk ik op mijn laptop (in iTunes) op stop dan stopt de muziek gewoon overal.

Ik zal het nog eens doorlezen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

edit: hier stond onzin.

[ Voor 87% gewijzigd door job op 09-04-2008 22:17 ]

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dat is dus net niet wat hij wil. Hij wil graag een extern apparaat met een video en geluidsuitgang die hij kan aansturen met zijn laptop via WiFi.

Ik heb geen idee of er iets geschikt voor jou is, maar heb je ook al gekeken naar een simpele pc? Die zou je dus gewoon naast je TV kunnen parkeren en dan een programma draaien wat extern beheerbaar is? (wat een zin :P)

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:42
Je moet zoeken naar Media Extenders.
Deze dus?
http://www.dlink.com/products/?pid=547

[ Voor 27% gewijzigd door cornfed99111 op 09-04-2008 22:45 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

kijk deze aflevering van hardware.info TV even, dit gaat volgens mij precies over wat jij wilt hebben.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CoiLive
Aloys schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:20:
Dat is dus net niet wat hij wil. Hij wil graag een extern apparaat met een video en geluidsuitgang die hij kan aansturen met zijn laptop via WiFi.

Ik heb geen idee of er iets geschikt voor jou is, maar heb je ook al gekeken naar een simpele pc? Die zou je dus gewoon naast je TV kunnen parkeren en dan een programma draaien wat extern beheerbaar is? (wat een zin :P)
Ik heb hier inderdaad over na gedacht en die mogelijkheid is er ook. Zometeen komt er een nieuwe MacBook en dan zou ik deze oude iBook daarvoor kunnen gebruiken. Echter vind ik dit niet de meest nette oplossing.

De andere linkjes zal ik even bekijken :)
Pagina: 1