Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Ik gebruik mijn Zen Vision:M 60gb veel en erg graag. Hij staat inmiddels lekker vol met wma files (620 cd's, 6965 nummers). De versie is 1.20.02e.

Probleem is dat sinds kort (en ik had dat bijna nooit ervoor) de speler compleet vastslaat bij het opstarten. Pas na een aantal keren resetten en een hoop geduld gaat het apparaat weer werken, en kan het dan zomaar een aantal dagen weer doen. En het kan zomaar zijn dat de speler daarna weer een aantal keren achter elkaar vastloopt bij het opstarten (de speler blijft hangen, Zen logo in beeld, verlichting aan, dus batterij ook meteen nagenoeg leeg).

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Of moet ie gewoon terug naar (in mijn geval) Bol.com? Ik heb 'm aanngeschaft in juli 2007.

Any help appreciated..!

Groet
Erik

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zou de firmware eens kunnen refreshen en/of dat ding eens formatteren.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Welkom op GoT ErikB :w

RoD heeft gelijk. Overigens gebeurt het ook wel eens bij mij (30GB versie) maar bij mij is het met vlagen, dan weer wel en dan weer niet. Je zou ook eens naar het recovery menu kunnen gaan en de speler resetten. Hierna ben je echter wel alles kwijt (dus wel even backuppen :P) :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de replies, en het welkom. En voor de tips uiteraard. Format of echt resetten voel ik in eerste instantie weinig voor wegens een hoop werk om alles weer terug te zetten. Nieuwe firmware heb ik net geprobeerd, en hoewel de download niet goed leek te gaan ('upgrade failed' kreeg ik te lezen op mijn monitor, en opnieuw doen gaat niet) geeft de speler nu wel degelijk aan de nieuwe versie gïnstalleerd te hebben.

Ik ga het daarom de komende dagen weer eens aanzien.