Ik ben een groot fan van de Meuktracker 
En ik heb drie punten die ik graag wil laten zien.
Punt 1:
Zou het niet handig zijn om populaire meuktracker software makkelijk te onderscheiden.
Er is nu één grote database, waar je veel meer mee kunt dan alleen zoeken op software en nieuwe updates bekijken.
Denk aan een top 10/20/30 met:
Meeste hits deze maand week/maand/jaar.
Meest gedownload deze week/maand/jaar.
Meeste comments deze week/maand/jaar.
En misschien wel een rating systeem met Beste rating deze week/maand/jaar.
Verder zou je zo'n lijst kunnen aanpassen (net als in de Pricewatch: Populairste producten door in te spelen op categorieën als bepaald Besturingssystemen of Beveiliging & Antivirus software,
zodat je in één opslag kan zien wat populaire beveiliging software is.
Je kan makkelijk zien wat handig/populair/interessant is om te gebruiken en je kan veel beter zoeken op goede software als je op zoek bent naar bv. een antivirus programma.
Punt 2:
Ik mis eigenlijk een optie voor zoeken in de Meuktracker op "subject only".
Ik kan even geen goed voorbeeld geven maar het komt best vaak voor dat ik op een titel zoek maar dat er allemaal andere software als resultaat komt (omdat die titel in dat stukje voorkomt) en pas veel verder onderaan de software zie die ik bedoel.
Veel makkelijker zou zijn:
- vinkje "subject only"
- zoeken
- gewenste resultaat bovenaan.
Punt 3:
Gerelateerde software links.
Ik denk dat dit wel voorzich spreekt.
Artikel: Azureus torrent client
Gerelateerde software: Utorrent.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee
En ik heb drie punten die ik graag wil laten zien.
Punt 1:
Zou het niet handig zijn om populaire meuktracker software makkelijk te onderscheiden.
Er is nu één grote database, waar je veel meer mee kunt dan alleen zoeken op software en nieuwe updates bekijken.
Denk aan een top 10/20/30 met:
Meeste hits deze maand week/maand/jaar.
Meest gedownload deze week/maand/jaar.
Meeste comments deze week/maand/jaar.
En misschien wel een rating systeem met Beste rating deze week/maand/jaar.
Verder zou je zo'n lijst kunnen aanpassen (net als in de Pricewatch: Populairste producten door in te spelen op categorieën als bepaald Besturingssystemen of Beveiliging & Antivirus software,
zodat je in één opslag kan zien wat populaire beveiliging software is.
Je kan makkelijk zien wat handig/populair/interessant is om te gebruiken en je kan veel beter zoeken op goede software als je op zoek bent naar bv. een antivirus programma.
Punt 2:
Ik mis eigenlijk een optie voor zoeken in de Meuktracker op "subject only".
Ik kan even geen goed voorbeeld geven maar het komt best vaak voor dat ik op een titel zoek maar dat er allemaal andere software als resultaat komt (omdat die titel in dat stukje voorkomt) en pas veel verder onderaan de software zie die ik bedoel.
Veel makkelijker zou zijn:
- vinkje "subject only"
- zoeken
- gewenste resultaat bovenaan.
Punt 3:
Gerelateerde software links.
Ik denk dat dit wel voorzich spreekt.
Artikel: Azureus torrent client
Gerelateerde software: Utorrent.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee