Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mp3 file's hernoemen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.184 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik CD's rip is de naam van het geripte bestand niet altijd zoals ik het wil. Maar als je enkele cd's ript, heb je heel veel werk om alles mooi te noemen.(Ik noem mijn muziek altijd: naam artiest - titel van het liedje.mp3) Ik vroeg me af of er een programme bestaat om muziekbestanden te noemen volgens artiest en titel.
Bij deze iemand die mij kan helpen

Groedjes Alexander

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een beetje descent rip-programma doet dat zelf al mbv een database.

dBpowerAmp music converter al geprobeerd?
Wel even, eenmalig, bij de settings aangeven hoe je de filename wilt hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 08-04-2008 18:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Volgens mij heeft AudioGrabber dit standaard ingebouwd.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:09

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01
offtopic:
Programming :?

Strava | AP | IP | AW

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 22:07

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:47:
Als ik CD's rip is de naam van het geripte bestand niet altijd zoals ik het wil. Maar als je enkele cd's ript, heb je heel veel werk om alles mooi te noemen.(Ik noem mijn muziek altijd: naam artiest - titel van het liedje.mp3) Ik vroeg me af of er een programme bestaat om muziekbestanden te noemen volgens artiest en titel.

Groedjes Alexander
Welkom op GoT triatleet91,

Ik zou je zeker aanraden om even een aantal dingen door te lezen voordat je goed begint met posten op gathering of tweakers. Ondanks dat onze mede tweakers al een aantal tips hebben gegeven is het wel de bedoeling dat je zelf ook aangeeft wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en wat voor probleem je hebt ondervonden bij je eigen oplossing ;)

Het topic staat ook eigelijk in het verkeerde forum, deze zou waarschijnlijk in Client Software Algemeen mogen staan mits het natuurlijk aan de post voorwaarden voldoet.

Tips om door te nemen:

Korte FAQ
Forum how-to

Owja, en aangezien we allemaal tweakers zijn hoef je niet elke keer te groeten.

[ Voor 10% gewijzigd door Wiebbe op 08-04-2008 19:15 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:47:

Groedjes Alexander
Waarom rip je ze niet meteen in 1x goed, bijv met CDEx?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Jah, precies mijn gedachte..
Wiebbe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:10:
[...]

Welkom op GoT triatleet91,

Ik zou je zeker aanraden om even een aantal dingen door te lezen voordat je goed begint met posten op gathering of tweakers. Ondanks dat onze mede tweakers al een aantal tips hebben gegeven is het wel de bedoeling dat je zelf ook aangeeft wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en wat voor probleem je hebt ondervonden bij je eigen oplossing ;)

Het topic staat ook eigelijk in het verkeerde forum, deze zou waarschijnlijk in Client Software Algemeen mogen staan mits het natuurlijk aan de post voorwaarden voldoet.

Tips om door te nemen:

Korte FAQ
Forum how-to

Owja, en aangezien we allemaal tweakers zijn hoef je niet elke keer te groeten.
En als we dan toch FAQ's aan het opnoemen zijn en gelezen hebt dan had je Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics ook gezien. Laat een "mod" reply dan ook achterwege en hou het alleen bij een TR als het niet ontopic kan.

Anyway, aangezien je wat tips aangereikt hebt gekregen denk ik wel dat je eruit gaat komen. Zo niet, dan kan je een nieuw topic plaatsen mits je even let op de juiste plek en het beleid want een vraag alleen stellen zoals je nu doet is eigenlijk niet voldoende. Zo had je m.b.v. google misschien eens kunnen zoeken naar software die je helpt want in dit geval is er heel wat software beschikbaar.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.