Situatie:
- Thomson SpeedTouch 706WL:
Modem & WLAN router, verbonden met internet via DSL, laatste firmware
Er is 1 client verbonden, via 1 van de 2 ethernet poorten.
- Topcom Skyr@cer Wireless Router
Geen modem, wel WLAN met 4 ethernet poorten, geen updates op Topcom site te vinden.
Ook 1 client verbonden
Geen internet via kabel mogelijk
Wat ik eigenlijk zou willen:
Die ene client op de Topcom router heeft geen internet connectie, omdat de Topcom router niet verbonden is met het internet.
Ik wil dus dat er een draadloze verbinding wordt gemaakt tussen de SpeedTouch router mét internet, en de Topcom router, zonder bedraad internet, waardoor ik dus met die ene client die verbonden is met de Topcom router, internet kan krijgen.
Ik wil dus in feite (voor degenen die het niet snappen) een router die wordt gebruikt als Wifi stick via ethernet, ook wel Wireless Bridging genaamd...
Iemand raad ?
- Thomson SpeedTouch 706WL:
Modem & WLAN router, verbonden met internet via DSL, laatste firmware
Er is 1 client verbonden, via 1 van de 2 ethernet poorten.
- Topcom Skyr@cer Wireless Router
Geen modem, wel WLAN met 4 ethernet poorten, geen updates op Topcom site te vinden.
Ook 1 client verbonden
Geen internet via kabel mogelijk
Wat ik eigenlijk zou willen:
Die ene client op de Topcom router heeft geen internet connectie, omdat de Topcom router niet verbonden is met het internet.
Ik wil dus dat er een draadloze verbinding wordt gemaakt tussen de SpeedTouch router mét internet, en de Topcom router, zonder bedraad internet, waardoor ik dus met die ene client die verbonden is met de Topcom router, internet kan krijgen.
Ik wil dus in feite (voor degenen die het niet snappen) een router die wordt gebruikt als Wifi stick via ethernet, ook wel Wireless Bridging genaamd...
Iemand raad ?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.