MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Probeer eens een andere provider?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Yamaha MT-09
Ik gebruik Planet Internet, en ik heb ook precies hetzelfde met ISDN, vooral de laatste week is het erg !! Dan doet ie gewoon 20 seconden niets meer
Inderdaad...
Verwijderd
K'bedoel: tis maar een ideetje hoor
NIET TE DOEN
Vooral niet als je wat aan het uppen bent op je ftp
als ik het goed heb zorgt een DNS server dat de IP adressen van sites vertaald worden naar .com/.net enz. je kunt zelf ook een DNS server installen hoe dat moet kan ik nie 1-2-3 uitleggen dan moet ik weer ff naar dat progje kijken.Op zondag 18 februari 2001 11:15 schreef Hermen het volgende:
Verrek, dit probleem heb ik ook wel eens met mijn chello verbinding, het enige probleem is dat het nationale verkeer niet heel erg snel gaat als ik de proxy uit zet. Verder, de DNS? Geen idee wat dat is als ik heel eerlijk ben. Kan iemand mij ff vertellen wat een DNS-server is en hoe je die verandert?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Precies, ik heb het met planet en met zonnet... Zowel onder Win98se als Win2k..Op zondag 18 februari 2001 19:59 schreef Roy het volgende:
Same problem here...
Ik gebruik Planet Internet, en ik heb ook precies hetzelfde met ISDN, vooral de laatste week is het erg !! Dan doet ie gewoon 20 seconden niets meer
Omdat ik het onder beide besturingssystemen heb en onder twee OS-sen had ik het gevoel dat het aan mijn ISDN lijn moest liggen, de kabel van NT1 kastje naar mijn PC ziet er goed uit..(mijn vriendin heeft namelijk twee katten waarvan er 1 wel eens aan kables knaagt, koste me al mijn headsetkabel en crosslinkedkabel
Mischien moet ik eens bellen met de KPN dat ze de boel gaan doormeten..
Op mijn mededeling dat ik volgens mij niets gewijzigd heb en het probleem sinds kort pas aanwezig is, vertelde zij dat het soms door het bezoeken van bepaalde sites verandert kan worden ??
Wel heb ik ook met het ' delen van de internetverbinding zitten klooien, volgens haar kan het hier ook aan liggen...
Vanavond even kijken..
By the way, de laatste tijd heb ik ook een probleem dat ik een ongewenste banner van GOHIP in mijn exploren heb die nogal moeilijk weg te krijgen is, mischien ligt hier ook een probleem
Jaja, dat jij in een stad woont waar je die mogelijkheid hebt is leuk voor je, maar nog niet overal in Nederland (en al helemaal niet buitenaf) heb je een keus hoe je op internet wil.Misschien kunnen we denken aan kabel internet of MXstream???
K'bedoel: tis maar een ideetje hoor
Hier waar ik woon (De Lutte bij Enschede) heb ik alleen maar ISDN, kabel komt hier NOOIT en ADSL is nog maar afwachten.....
Dus please maak niet van die domme opmerkingen
Maar ff back to the subject, ik zal eens met mijn netwerkinstellingen gaan klooien, want die zijn wel veranderd de laatste 2 weken.
Inderdaad...
Verwijderd
Eigenschappen van je verbinding opvragen en (als het al aanstaat) WINS uitschakelen.Op zaterdag 17 februari 2001 22:36 schreef psychotic het volgende:
De laatste tijd heb ik een probleem met mijn ISDN internet verbinding. Het lijkt erop alsof hij af en toe in slaap is gevallen: als ik op een limk klik/verschillende limks open, gebeurt er even niks ( je ziet onderin de balk alleen de microsoft map van een te openen site). Na een tijdje komen alle opgevraagde sites ineens tevoorschijn. Ik heb dit probleem met verschillende providers en verschillende besturingssystemen...Strange thing !
Het lijkt er op dat de verbinding goed is maar 20% van de tijd slaapt..
Iemand enig idee ??
/me heeft dit ook gehad en heeft het op deze manier opgelost.