gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Euhm, ik heb hier Plextools 1.05 en die moet werken onder Win2k. Volgens mij moet je ff met Plextor mailen, dan krijg je volgens mij een cd'tje met Plextools. Want zo traag is dat ding niet hoor (ik heb er ook een, icm een PlexWriter 12/10/32A) en hij leest vrijwel alles perfect.
Behalve 10x RW's, daar heeft ie erg veel moeite mee (in ieder geval die van mij)
Maar ja, het drive'je is ook al bijna 3 jaar oud.
Behalve 10x RW's, daar heeft ie erg veel moeite mee (in ieder geval die van mij)
wat moet ik hier vinden danOp zondag 18 februari 2001 01:57 schreef teo het volgende:
hier lees maar eens http://www.scsischool.com/
het heeft altijd goed gewerkt alleen de laatste tijd is kut
zit 2 uur te wachten tot hij eindelijk een progie heb geinstalleerd
en uhm mijn SCSI zip drive werkt gewoon wel goed
heb ook al een andere SCSI controller geprobeerd
nou de drive zelf werkt goed want bij de install van w2k deed hij het wel goedOp zondag 18 februari 2001 02:49 schreef Toewan het volgende:
Euhm, ik heb hier Plextools 1.05 en die moet werken onder Win2k. Volgens mij moet je ff met Plextor mailen, dan krijg je volgens mij een cd'tje met Plextools. Want zo traag is dat ding niet hoor (ik heb er ook een, icm een PlexWriter 12/10/32A) en hij leest vrijwel alles perfect.
maar je kan bij die software van plextor installen op wat voor snelheid hij moet werken
(kan hij dat vast houden ???)
heb het al gevonden (plextor gebeld)
hij houd inderdaad de oude settings vast
dus ze gaan me een nieuwe versie opsturen
Pagina: 1